Jag har träffat henne!

Jag hoppade på ett tåg och skyndade in till Manhattan! Stog utanför Forever21 i 10 minuter och väntade. Knäna blev svagare och jag mådde mer och mer illa för varje sekund. Så hoppar hon på mig bakifrån :D

Gud va glad jag blev, usch de va så skönt å få krama henne igen! På ett sätt känns det "Gud va skönt när jag kommer hem så jag alltid har henne". Jag har ju henne alltid ändå, men det kommer bli jobbigt å lämna henne. Men vi ska iaf ha en riktigt jävla kul helg!!!!!!!! Vi ska flyga helikopter på lördag klockan tolv, det blev bara 400 eftersom dollarn e så låg. Jag och Sara helt själva, hennes mamma ska nämligen på mässa. Vi ska ha så himla roligt! Tänk att vi e här tillsammans, det kommer jag alltid minnas..

Jaja, hoppas dagen går fort som bara den imon så jag kan få åka in till dom! Så ska jag sova med dom i två hela nätter :D Gud så mysigt! Plus att jag älskar city, bo där en hel helg e ju pricken över i:et.

Nu måste jag sova, klockan e över tolv! Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hoppas du får en trevlig fredag och en skön helg! ♥

2008-04-11 @ 06:27:09
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: syster

gud vag glad jag är för din skull.. ni kommer få så roligt.. glöm inte ta massa kort och vill veta allt på söndag... puss

2008-04-11 @ 11:24:27
Postat av: Anonym

A va kul! Ha en bra helg=)

2008-04-11 @ 19:10:21

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0