Kittlar i magen!

Oj vilken härlig känsla jag har i magen nu!

Jag pratade precis med min värdmamma lite grann om John Mayers konsert i sommar, som jag och Amanda ska gå på :D Gud vad sommarkänsla jag får när jag tänker på det.


Dagen idag, den har varit bra den. Barnen har varit lediga, vilket gör det mycket skönare för mig faktiskt. Det är lättare att hitta på saker, inte stressa till skola å hem från skola m.m. Idag åkte vi och handlade, dom är så underbart söta och lyssnar på vartenda ord jag säger. När vi kom hem så började jag med maten, jag lagade faktiskt mat själv idag. Potatisgratäng, som blev lite mer på mitt vis. Men barnen halv gillade det, några tuggor sen blev det bra. Lisa tyckte det va jätte gott (YES) och jag tyckte det verkligen var gott. Har inte fått sån potatis på jätte länge :)

Ska snart hoppa in i dushen, stinker lika gott som en skunk. Imorgon blir det långpromenad med barnen i vagnen tycker jag! Få lite frisk luft allihopa!


Så här ser mina planer ut, inte riktigt precis i minsta detalj kanske


17/5 Båt tur runt Manhattan med au pairer.
28/5 Min syster och kusin kommer och stannar i 5 dagar!
3/6 Jag blir 20 år :)
13/6 Förhoppningsvis helg i Silverbay, plugga sista credits.
18/6 Alicia Keys, Madison Square Garden.
Midsommar, det betyder jordgubbstårta till familjerna och midsommar kransar!
9/7 John Mayer, plus Colbie Coillat.
13/8 Amanda lämnar staterna.
Slutet på agusti kommer The Bäckmans tillbaka till Staterna.
Slutet på September kommer Palmqvist till Staterna för en helg.
14/11 Jag drar iväg i 21 dagar.
Runt 10 december bär jag av mot Sverige.


Vet inte riktigt vad som händer senare i år, svårt att veta nu vad som händer till hösten. Men detta är min ungefärliga plan.



Underbara tjejer i Central Park.



Sov gott folks! Puss och kram


Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0