Buuäää!!


Jag måste beklaga mig! Jag sitter här med min läxa, och det är inte så att jag är stressad eller att det är supertråkigt. Men jag har skrivit musten ur mig om ALLT känns det som, och jag får inte ens en sida på word. Den tar aldrig slut! Och jag ska skriva fem?!? Jag hoppas att det löser sig. Det går iaf bra hittils, rullar på. Men lite torka får jag ibland.


Pratade med Lisa nu också, och dom var ju borta över helgen. Franks syster har skaffat sig en ny au pair, och hon kan inte ett ord engelska. Lilltösen sa till henne "Are you the new au pair? Where are you from?" Och hon förstog inte. Hon fattade inte vad hon sa. Min syster, som inte är jätte bra på engelska (Jag älskar dig) fattade vad mina barn sa.

Men Lisa har ju en aning varför hon tar au pairer som inte kan engelska. Men, jag förstår fortfarande inte hur man kan klara sig på au pair skolan?! Eller hur kan man ens prata i telefon med värdfamiljen?

håhå jaja..


Nä, tillbaka till skrivandet. puss hej!


Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0