En helt vanlig dag..


Jag sov hur många timmar som helst inatt, säkert för många. Men skönt, det var det! Att vara helt utvilad på morgonen, det är grejer de.

Vi åkte in till stan, Inna (Eller Ina?) följde med oss. Vi kunde inte riktigt med att säga nej. Vi åkte ner till Soho och Amanda shoppade på! Så många fina saker hittade hon :) Två par Levis jeans för 160 dollar, sprillans nya modeller. Ett par kom in idag. Den affären är verkligen jätte bra, där har dom alla modeller som finns nästan.

Det finns även en jätte liten, men bra affär med massa märkes skor. Självklart har dom Uggs, jag tittade lite och kände på dom, men! Jag hittade ett annorlunda par, som verkligen är mycket finare än dom andra. Grejen är ju att det är dragkedja baktill på den finare modellen, och dom kostar 40 dollar mer.
Och lite som är poängen med Uggs för min del är att dom är varma och är jätte lätta att bara ta på sig. Dom andra som var dyrare med dragkedja såg finare ut i modellen och "redigare" ut. Stabilare på ett sätt. Usch, va jobbigt! Förhoppningsvis blir det lättare när jag provar dom, då känner jag väl antagligen vilken som är skönast. Men det problemet ska jag inte handskas med nu, det får bli när kylan kommer!

Imorgon är sista dagen jag kommer se Amanda, på iaf 5 månader. Haha, herregud va knäppt. Man har vant sig så fruktansvärt att ha henne här, det kommer bli tomt när hon är borta.
Lisa var väldigt söt nu när jag kom hem, vi småpratade lite om den nya au pairen i Amandas familj och vi pratade om vad jag gjort idag å så. Så frågade hon om det är imon jag träffar Amanda för sista gången, så svarade jag "ja".
Så sa hon "Okej, bara så jag vet vilket humör du kommer vara på". Jag svarade att jag skulle försöka vara så glad jag kan vara, men då sa hon "Nej nej nej, det behöver du absolut inte vara!".
Hon är snäll, ibland blir det bara jobbigt när man lever så tätt inpå.

Imorgon ska vi inte åka in förens sent igen, det var så skönt idag så varför inte ha det skönt imon med :) Då ska jag byta in min kjol, tror jag. Är väldigt kluven, funderar på att byta ut kjolen mot en annan kjol. Då får jag lägga ut några dollar. Ja! Ja, det ska jag göra. Det får bli så, för det behöver jag. Inte nån jäkla plånbok eller smycken. Smycken bär jag aldrig ändå!

Jag är oerhört trött. Och jag har inga pengar kvar att spendera, jag har redan använt det jag får använda. Suck! Jag får spara det jag gör slut på imon, nästa vecka. Det är faktiskt Amandas sista dag!

Nu ska jag sova asså!


Och Marlene, det gör absolut ingenting att du ringer när jag jobbar. Om du vill göra det oftare så går det jätte bra verkligen, inte mig emot! Jag hoppas att jag ska kunna göra det när jag är hemma, så självklart tycker jag att du ska göra det med. Och du kan inte förstå hur knäppt det känns att lillkillen är 4 år! Och hon är snart 5! Dom blir bara större och större.




Puss å kram, ses på stan!

Kommentarer
Postat av: Amanda

<3 Godmorron, jag vaknade tidigt idag igen, resfebern har definitivt satt in... sa ring nar du vaknar. Idag ska bli en jattebra dag=) Ses langst bak i taget! Pusspussokram

2008-08-03 @ 15:25:16
URL: http://mandamanda.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0