En liten fundering..


När jag är 60 år, kommer jag sitta å digga till Justing Timberlake - Sexy back då? Jomen, eftersom mina föräldrar lyssnar på musik dom växte upp med. Och jag växer ju upp med Justin, Timbaland, Nelly Furtado, Britney, Xtina.
Kommer jag sitta å lyssna på Britneys - Gimme more med min man, och kommer vi dansa som vi gör nu, på fester då?
Hahaha! Det är ett musterium, men gud vilket roligt mysterium.

Och kommer mina barn då tycka jag e jätte löjlig när jag sätter på Justins och Madonnas - 4 minutes? Kommer dom säga att jag e sååå gammal som lyssnar på sån musik, och så slänger dom igen dörren och sätter på deras populära musik. Kommer jag hålla för öronen å säga att de e sån skit mina barn lyssnar på, å sedan sätta på Chris Brown - Run it och säga att det är riktig musik?
Haha! Gud va kul..



Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja du, det var tankar det. Vad jag vet har jag aldrig hållt för öronen direkt när ni spelat er musik. Men man ändras också en hel del på vägen. Jag lyssnar på helt annan musik nu än jag gjorde som ung. Nu lyssnar jag med på Justin, Madonna, Quenn,Eminen, m.m.

Ett litet roligt minne från min ungdom var när vi satt och pratade vid 15 årsåldern vad vi trodde vi skulle ha för kläder på oss vid 50 årsåldern. Och jag tänkte väl som så, att vi har på oss det som våra mammor har, dvs, kjol och typ tantkläder. Men kompisen hon sa; Nej du, jag har jeans på mig. Då tyckte jag hon var jättelöjlig. För det har man ju inte. Och vem sitter där med lång näsa nu då, och är mest klädd i jeans??? Jo, just det, jag. För så klart hade hon rätt. Livet ändras hela tiden, och det är väl en väldans tur det.

Puss och ha en bra dag. Nu är det bara 4 månader,på dagen nästan, kvar till du är hemma, och drygt 3 innan du åker på resan.

2008-08-11 @ 10:18:56
Postat av: nalli

Mm jaa men dte är ju klart :D Det ör inte långt du har kvar :) Hehe Vart är det du ska resa den sista månaden då? Just nu jobbar jag bara extra lite på ett servicehus till ädre.. men får ta tag på riktigt och så när jag kommer hem från resan! Hade jätte gärna velat plugga.. men vet inte till vad så får nog vänta med det. Puss &kram

2008-08-11 @ 11:14:44
URL: http://nalli.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0