...



    

 - En lös tand? 






Jag tänkte på häromdagen att varje gång någon kommer nämna Will Smith så kommer jag alltid tänka på helgen på College St Rose. Jag kommer tänka på den helgen varje gång någon nämner filmen Hancouck (?).

Jag kommer tänka på hur cool Amanda är, "Lika cool som en kudde när man precis vänt på den". Jag kommer minnas då jag officielt blev en "Niggah".

När folk klagar på värmen kommer jag tänka på när jag fick sova i barnens rum. När jag och Amanda överlevde en natt på golvet. När jag ser en ficklampa kommer jag tänka på apficklampan.

Jag blir så glad i hela kroppen.


Ikväll har jag bunkrat upp med film och glass, "Love actually" blir det. En klassiker som funkar i alla lägen!

Puss och kram!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0