Finally Friday!


Vilken slappe dag detta kommer bli känner jag. Jag ska röja undan i barnens rum, tvätta och städa. Hur chill som helst !

Sen ska vi till bibblan å lämna lite böcker osv, å ja ska hitta film så jag kan gotta mig imonkväll när jag e ensam hemma.... Tycker vi inte om..

Och så ska barnen tydligen hyra någon film på blockbusters, och sen BurgerKing till middag! Wohooo..

Det luktar äcklig rök i mitt rum, för han puffar på där nere i källaren så de stiger upp hit! Usch, blä, fy..

Ikväll när jag loggar in så får ni lite bilder, har en del faktiskt :) puss å kram ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Later som en harlig au pair vanlig fredag=) Latsas han fortfarande som om han har slutat roka!??? Ha en bra dag! Pussokram





2008-08-15 @ 19:01:40
Postat av: mamma

Mmmm, rök luktar inte gott.



Längtar efter dig.



Puss

2008-08-15 @ 23:07:54

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0