Friday!


Sådär jag, nu har jag dushat och klätt på mig. Strax ska Lisa köra mig till tågstationen, fast i Rockville center. Tåget här går inte förens sju så hon är snäll å skjutsar mig.

Ska ju hem till Pamelina och dit kommer också Emma. Det kommer bli mysigt som tusan, synd bara att jag inte kan följa med ut!

Nu har jag sparat 660 dollar! Känns bra, känns bra. Det är bara tre löner till sen ska jag betala, snål som tusan e jag. Men vet ni vad? Jag har inte haft tråkigare för det faktiskt, känns helt okej. Man slutar bara köpa onödiga grejer.
Det jag ser fram emot e när jag ska få köpa min iPod!! Gud va härligt, min mp3 e sönder så jag får lirka sådär jobbigt med hörlurarna för å få ljud, men om jag rör mig en cm så blir de glapp å jag hör inget.

Nä nu måste jag gå! pusspuss

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0