Godmorgon


Åh, tack min underbara syster. Det var härligt att få läsa det när jag precis vaknat, tack :)


Jag har verkligen sovit ut idag kan jag säga, och det är skönt. Det tror jag att jag behöver en gång på helgen, så man blir utvilad. För vad är helgen annars till för? Tänkte kolla vädret idag och kanske åker in till stan senare.

Jag drömde en sjukt lång dröm, och den var lite hemsk i början men sen var den underbar men i slutet var den inte bra. Det handlade om Usa, och i slutet åkte jag hem men jag var inte glad. Jag grät och ville tillbaka, och nu när jag vaknade blev jag lite orolig. Det är väl bara pga det jag skrev i mitt förra inlägg, jag är van vid att vara här och här ska jag vara. Ska tiden plötsligt ta slut och det är inget mer Usa? Känns jobbigt och knäppt, men samtidigt får jag skärpa till mig för jag gnäller ibland på att jag vill hem.


Jag gjorde faktiskt hela fyra scrap book sidor igår! Jag tänkte kolla om jag kan göra några till, och sen ska jag beställa mer foton från snapfish. Inte för många, men så jag iaf kan göra klart julafton! Har sparat ett helt "uppslag" till det, för jag vill ju gärna ha det i början av boken eftersom jag kom vid jul.


Jag skulle ju verkligen vilja ta hem min scrap book och visa för mina släktingar, men det går ju inte. Och jag kommer nog inte ha nog med pengar för att göra klart en till mig själv, och dessutom vill jag inte stressa med min eller försöka göra den billig för att jag inte har råd. Då köper jag istället ett album här och gör det när jag kommer hem.
För jag har ju en ganska mycket fler bilder till mitt album än till detta, jag hade kunnat sätta in många fler i familjens men det är inte riktigt några "speciella" om ni förstår. Men till mitt album så har jag ju 250 bilder från när Sarah var här, 250 bilder från när mina kusiner och syrran var här + att dom har säkert många bättre bilder som jag vill snoka igenom också. Sedan massa bilder från massa olika saker här, som jag vill ha med. Alla starbucks kort! Ja, herregud.

Något som lättade lite igår, det var när jag tittade på alla mina fotoalbum på datorn, då fick jag liksom bildbevis på att jag gjort massa saker. Kanske inte några stora saker, men små saker som jag skrattade åt.
När jag och Amanda åkte till en Diner, och hon skulle se nördig ut. Hahahaha! Så sjukt kul. Massor av sådana små grejer, så skönt och kul att se. Tack till den som uppfann kameran.

Sådär ja! Nu sprang ja ner en snabbis till min värdmamma och pratade om datumen när ja ska åka hem. Så skrev hon bara upp vilka jag valt, så nu e de fixat. Ska bara fylla i min flight request och så får ja se vilket flyg jag får hem.
Hoppas för guds skull att det inte bli på tisdagen, då har jag bara en dag i NY. Men en dag kan ju faktiskt bli lång också, bara det att det bli lite tungt att bära allt kanske.
Men Marlene om du läser detta, fick du åka hem på det datumet du valde först? För jag tror att jag kommer åka hem exakt samma dag som du gjorde förra året, men var de det datumet du valde och om du minns, vilka var dom andra du valde i andra och tredje hand?

Nu ska jag uppdatera mig här lite på datorn, sen blir det frulle och scrap book! Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Jo, tror jag fick mitt första val, åkte den 12 december i alla fall. Sen hade jag 11 och 10 som andra och tredje. Kan inte fatta att du inte har så långt kvar och att jag varit hemma så länge, crazy! Ha det så bra och hälsa familjen! Kram Marlene

2008-09-01 @ 14:34:57

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0