Hahaha!


Förut när jag skulle åka till stranden kom jag helt plötsligt att tänka på Engelsmannen som var på bussen hem från Albany, haha! Vad jag skrattade! Helt sjukt roligt hade vi åt det, tur man kan roa sig på något sätt. Och om ni undrar vad han gjorde för kul, så var det ingenting. Vi bara skrattade åt honom för han trodde han var så cool.
Haha!! Amanda var sååå säker på att han var Italienare, men jag tyckte hon var knäpp. Så försöker vi tjuvlyssna så gott det går - Då hör vi! Han är från England! Jag ääälskar ju hur dom pratar, så jag blev kär med en gång. Haha, det var så sjukt roligt! Vilken resa :P
Jag och Amanda hade verkligen alltid kul ihop. Och vi hade en liten grej hon och jag, vi älskar att titta på folk och försöka ta reda på deras bakrund. Inte på riktigt, utan mer vad vi tror. Sen blev det mer en vana, men att hitta en bakrund till varför en Engelsman med Italiensk bakrund var påväg hem från Albany - Det visste vi inte.

Jag var minsan på stranden både idag och igår, men idag var jag själv. Det var skönt, jag känner mig lite småförkyld men sånt går över. Jag har sparat vartenda öre från lönen i fredags, gud va jag är bra! Tur man har gratis grejer man kan göra :)

Idag ska jag skriva min förbannade uppsatts. Måste få det gjort, har bara en vecka kvar. Det blev lite missuppfattning med tiden. Så en vecka! Herregud, det klarar jag.



Mamma! We love Nils!



Och vi älskar "LoveActually"


Nu ska jag dusha, sen blir det å bädda rent i den här äckliga å sandiga sängen! puss på er!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0