Helgen är över..

Igår var det au pair möte, och det var faktiskt inte såvärst hemskt. Vi åkte i säkert 20 min med bil, vilket var lite jobbigt för barnen.
Ni som inte riktigt förstår, så var det ett familjemöte för både au pairer och det fanns olika saker för barnen att göra där. Hoppborg, ansiktsmålning, ballonger, sockervadd, tatueringar m.m.
Det var en helt underbar park, riktigt typiskt amerikansk. Det var familjer med picknick och stora kylväskor, gitarrer och fotbollar m.m. Om ni kan föreställa er Kalle Anka, när han är på björnjakt tror jag. Och han får stå ut med den otroligt jobbiga björnen som aldrig får mat ifrån någon även hur mycket han tiggar.
Jag kanske bara gjorde det ännu svårare för ett att föreställa er det. Men men.

Det fanns en stor sjö, där vi matade några ankor. Otroligt vackert där verkligen, man får verkligen upp orden "Campfire". Jag fick en känsla i hela kroppen, och berättade för Lisa att det är väldigt amerikanskt. Hon blev nog lite glad att vi tycker det är amerikanskt, för det är faktiskt en mysig grej som dom gör.

Jag har tyvärr inga bilder, Lisa har dom. Men jag lägger upp såfort jag fort dom!

Idag tänkte jag sola och bli brun, men vid stranden var det kyligt. Blåste väldigt, så jag läste några timmar sen cyklade jag hem igen.

Jag kan säga med glädje att det är svalt i augusti, istället för den värsta klibb månaden på året. Det känns bra, för klibb gillar inte jag.

Nu blir det plugg för mig, puss å kram!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0