Hjärnstopp


Det gick bra, skrev 3 sidor och det rullade på. Sen fanns det verkligen ingenting kvar att skriva, ingenting vettigt iaf. Jag blev förbannad och gick ner och tittade lite på tv. Nu sitter jag här igen, och ärligt talat så skriver jag om allt nu, inget vettigt allt. Jag skriver att jag å pappa ska bygga upp lillstugan, och att min syster bodde där innan. Men då utan toa. Va? Hahahaha! Varför ska dom veta det? Jag blir ju snart knäpp, men jag har bara 1,5 sida kvar att skriva. Men usch va långa dom sidorna e.


Men, jag klarar mig alltid i sista sekund.



Jag fick också reda på att dom guidade turerna är 45 min långa, kostar 12 dollar. Dom går mån-fre från 9 till 16, och har stängt på labor day. Typiskt, men jag kan åka in imorgon och göra det. Men jag är inte sugen på att göra det helt själv, plus att dom håller på att renovera två delar som jag då inte kommer att få se. Så jag känner mer sug åt att vänta med det, tills jag har mina dagar här efter resan. Då har jag faktiskt tid till 45 min där inne, och då kommer jag få se alla delar av byggnaderna.

Nu är det back to work! Kanske skriver ett litet inlägg när ja e klar. puss å kram!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0