Hoho jaja..

Jag radera precis ett inlägg, som handlade om allt möjligt. Men det gick inte ihop, ni hade inte förstått hälften. Det gjorde inte ens jag..

Jag ogillar kändisar mer och mer, speciellt världskända sådana. Tänk att ha så stor publicitet och kunna tala ut till folket, men inte säga nånting! HA!?! Det är ju ett skämt. Visst jag vet om att många gör mer än vad vi vet. Men tänk att kunna nå ut till folket, och få höras! Kunna ändra, göra skillnad. Men det gör dom inte! Har man blivit välsignad med en sån gåva tycker jag att det är ens skyldighet!
Folk börjar ta droger, klagar på alla papparazzis, har inte nog med bilar, alkoholproblem. Och dom har miljoner. Är man så rubbad att man tar den vägen när man kan välja andra vägar, då tycker jag att man gott kan sitta på ett rehab. Åh! Nu blev jag riktigt arg. Jag förstår kungafamiljer, dom har inget större val. Men att gå på auditions och sedan gnälla på publiciteten och börja dra linor, nä, det går inte hem. Ni kunde gett fan i det från början.

John Lennon, han blev dödad för att han försökte.
Tur jag har Bono kvar..


Det var nog allt för mig, lite gnäll.



Imagine there's no countries,
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too
Imagine all the people
Living life in peace

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0