Hur lätt e de?


Jag har flera tusen låtar som jag ska försöka sortera på datorn. Eller inte sortera, snarare få lite ordning på. Får ju migrän anfall! Jobbigt jobbigt, sen ska man konfigurerisiarppamvoeimcasfj (?) över till iTunes. suck...... suck.............

Orkar verkligen. Vilka I-lands problem, som Amanda brukar säga.


Samtidigt sitter jag och tänker på vad jag ska göra med mitt liv. Det är ju klart mycket jobbigare än att få ordning på låtar iaf. Jag behöver ju inte ta tag i det såvärst mycket nu, för nu går det ju av sig själv. Det är ju inte förens när jag kommit hem jag måste göra något för att det ska hända nått.

Ojoj, trött som tusan e jag.

Nu ska jag sova, godnatt! puss å kram!


Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0