Jobb test!


Och vet ni vad som passa mig bäst?

- Teater, Musik, Film.

Tips på yrken inom detta:

- Sångare
- Skådespelare
- Regissör
- Författare

Men ändå vill jag bara göra teater "ganska". Inte "mycket". Det finns inget jag vill göra "mycket", men 15 grejer jag vill göra "ganska".


Nästa punkt som jag vill "en aning" är

- Utreda, planera, förhandla.

Tips på yrken inom detta:

- Produktionsledare, film

Utredare/Kvalificerad handläggare

- Statistiker

- Åklagare

- Yrken inom finanssektorn

- Ombudsman


Jag vet inte ens vad dom här snubbarna gör som jobbar med detta.


Har arbetsförmedlingen rätt?




Vet ni vad? Nu svarade jag på ännu fler frågor, och Informera gick om Utreda, planera, förhandla.

Tips på yrken inom Informera

- Översättare

- Journalist

- Copywriter

- Förlagsredaktör

- Informatör

- Tolk

- Curator

Hur ska detta sluta..?


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ett sant test vill jag ocksa gora, var hittade du det? Nu ska jag borja skriva pa laxan till St Rose... Ha en bra dag=)

2008-08-19 @ 11:13:30

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0