Uppspelt!

Ja det kan man säga att jag blev nu!

Träffade ju nämligen Pamelina och Emma förut, det blev ganska stressigt och "flängigt". Dom skulle träffa promotern klockan tio och vi var inte hemma hos Pamelina förens 9 och då skulle vi hinna äta m.m. Stress blev det för dom iaf! Jag hängde ju inte med ut, eftersom jag ska jobba om 9 timmar :)
Men så ska ju Emma ha en stor hejdå fest imorgon, och Pamelina ska dit. Jag ville ju jätte gärna också följa med men eftersom jag inte har mycket pengar och jag verkligen måste spara (plus att jag spenderade 20 dollar ikväll) så var risken ganska liten. Men eftersom bussresan bara kostar ca 35 dollar, och jag har det i småmynt, så kan jag ju ta av dom pengarna.
Och mycket mer ska jag inte betala faktiskt, kanske lägga ut lite på dricka men det är ju inte många dollar.

Men jag måste skriva upp hur jag räknar här, och om det är himlans fel så HOJTA till.
660 som jag har nu plus 180 gånger 4 = 720. Så 660 + 720 = 1 380.

Jag ska betala 2 366. Jag har redan betalat 1 160. Så jag har 1 206 kvar att betala.

Då har jag alltså 174 (?) dollar att "röra" mig på. Inte för att jag överdrivet ska slänga dom pengarna överallt. Men då kan man ju faktiskt lägga 35 dollar av dom pengarna på något "vettigt".

Ursäkta för världens tråkigaste inlägg, men jag måste ju få lite rådgivning och hjälp av er (Läs: Mamma).


Känns bra iaf! Men nu måste ja borsta gaddarna, sen blir det bingen! Puss å kram! Hörs imorgon bitti :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag vet, jätte trisst :(

Saknar att ventilera med dig också, det är ju ett kilo kaffe som skall förbrukas när du kommer hem :)

Får ta en dag på msn också !..

Hoppas att allt fortfarande känns bra, verkar som det ! Puss & Kram

2008-08-23 @ 16:10:46
URL: http://jennao.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0