Det är över nu..


Men jag kommer ihåg alla dagar med dig, dom är över nu.

Snacka om blandade känslor, jag är jätte glad att få åka hem på torsdag, jag är jätte glad att se barnen, jag är jatte ledsen att åka ifrån mina underbara nya vänner, jag är ledsen över att lämna barnen igen. Suck, det går liksom inte ihop.

Nu är resan över, det är verkligen hur hemskt som helst. Jag kommer nog sörja mer när jag kommer hem för jag var överlycklig sen jag kom innanför dörrarna här och fick vara med barnen, gud va dom saknat mig :P haha. Dom kunde inte sluta prata med mig och inte sluta röra mig eller slappa mig ur sikte. Så jag har myst med dom ikväll och tittat lite på film.
Men samtidigt får jag medd på facebook ifrån Jodie, och då kommer nästan tårarna med en gång. Gud jag älskar verkligen dom tjejerna, Jodie och Sarah. Helt underbara.
Lee är verkligen också helt underbar, sånna goa vänner verkligen.

Dom ska komma till Sverige någon gång, jag ska visa dom allt :P haha! Och jag ska få komma till Sarah så ska hon visa mig London :)

Nu är det full gång med bilder kan jag säga, fixar och donar. Vill få upp allihopa på facebook så alla ifrån trekken kan se, så vill jag få upp lite granna här också i framtiden. Men det kommer, var lugn.

Jag kan väl hitta någon bild på oss som ni kan få se :)



Jodie, Jag, Alex och Sarah.



Sarah, Jag och Lee



Söta Jodie och jag



Renae, Mike och Jag




Det får ni så länge, nu ska jag sova och imon ska jag följa tösen till bussen :)

Pusspuss.


Och vad jag saknat min egna dator :)  (Patetiskt)

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0