Javligt sur!


MIN SISTA KVALL!! Och kan ni gissa vad som hander, dom javlarna tar mitt ID kort. Han erkande att det var riktigt bra gjort och att han sag att jag lagt mkt energi men han gav det till sin manager. 
Det som suger mest ar att jag seriost tankte satta in det i min scrapbook som ett roligt minne, men han tog det!!! ELAK!

Sa jag fick ga hem och satta mig har, var ju andra trott men det e ju sista kvallen liksom. Suger saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mkt.



Jag ar redan igang och kollar pa nya resor, www.statravel.se ar ett bolag som har riktigt billiga flygresor. Jag sokte tex pa en enkelresa till Nya zeeland och det blev 15 000 kronor. Pa sta fixar dom ihop en liten rutt for ca 10 000 beroende pa vart man vill aka. Jag hittade en rutt i asien for ca 12 000 och det ar ju ingenting. Man kan bestamma helt sjalv nar man vill aka och hur lange man vill stanna pa olika stallen.
Sa de e jobb som galler nar jag kommer hem, jobb jobb jobb. Men som jag och Jodie diskuterade, det kommer bli lattare att spara ihop en resa nar jag kommer tjana mer an 5 ganger min lon har. 

Sarah vill inte heller sluta resa, hon ska forsoka ta sig upp till SF och stanna dar nagra dagar innan hon aker hem. Lee har andrat planerna helt och hallet. 

Det har varit sorgligt idag, speciellt ikvall under varan sista middag. Tararna ar aldrig langt borta, far ont i magen bara jag tanker pa det. Men jag Sara och Jodie kommer ha en mysig tjej helg innan jag drar pa sondag. 

Fasen vad tiden har gatt fort, tank att jag ar hemma nasta vecka. Hoho jaja. 

Usch, manga kanslor i hela kroppen som krockar hela tiden. Jobbigt.


Idag var vi iaf pa Sea World och SHIIIT va kul det var!!!! Vi sag en delfin show och vi sag en spackhuggare show och vi sag isbjornar och pingvinger och valar och faglar! Sa jakla roligt verkligen, det var en otrolig show med spackhuggarna. Sa oerhort vackra och unika.

Nu ska jag ta en dush tror jag, sen blir det sangen. Packa ihop allt ocksa sa att de e klart, det ska bli oerhort skont att fa sova pa samma stalle i hela tre natter.

Jag ar lite radd dock att jag kommer bli for bekvam hemma och slappa till mig, alltsa inte ut och resa igen. Men det kanns ganska omojligt.

Jaja, nu ska ja sluta tjota. Jag ar skit forbannad iaf och ledsen, tusan!!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: marie

Du är tokig, snällt av honom att ge dig en komplimang om kortet. Ta det som ett roligt och bra minne. Det låter som om du har haft det toppen Martina, tänk att du snart kommer hem - förstår att du måste ha en massa känslor i kroppen....snart hemma - lämna kompisar och barnen som du nu lärt känna och komma nära.

Kram Marie

2008-12-04 @ 15:11:37
Postat av: Amanda

Vårt fina lilla projekt... haha. Surt! Verkligen. Men ha en riktigt härlig helg nu å sen dom sista dagarna i NY! (ååå vad jag längtar till NY!)



Sverige väntar på dig!



Vi ses=)

XOXO

2008-12-06 @ 09:40:10

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0