Designade

Min alldeles egen design, precis som jag vill ha det :) Kolla in texterna man får välja då. Ni kan välja på dom olika "rutorna" som visar vilken sida man visar. Mina Nike skor, dom kostar 115 dollar. Vilket motsvarar 736 kronor. Haha! Det är helt sjukt igentligen. Vem kan få egen designade skor med egen text på för 115 dollar i Sverige?

Dom ska jag spara minsann köpa, behöver dom inte riktigt än. Mina andra skor går faktiskt fortfarande :) Men jag ska definitivt designa mina egna, Thats for sure!

Kommentarer
Postat av: Bjarki

hm dedär med egen text, hur coolt är det egentligen..? tycker nog de är snyggare att köpa ett par mer unika skor istället för att köpa ett par skor som man ser här och där hela tiden... bara en tanke dock.

2008-02-14 @ 02:40:27
URL: http://bjarki.blogg.se
Postat av: annelie

Hahah, vart ser man de "här och där" xD Själva grejen med att skriva en egen text ÄR väl unikt? Det beror väl helt på Vad man skriver.. Herregud, Vi bor i USA.. USA, New York till på köpet :) It really says it all..

Köp dom martina.. När du kommer hem till sverige kommer INGEN ha dom. För den funktionen (med att dessigna dom själv) finns nog inte ens där.. ^^ Och här i usa.. Näe, tror inte de heller.

2008-02-14 @ 03:32:15
URL: http://annichans.blogg.se
Postat av: mamma

Hej du min lilla "skrutta". Nu skall jag göra dig lite besviken på Usa. Dina helt otroligt häftiga skor, gjorde jag också i dag, med svensk sida och design. Men de kostade 920 svenska kronor. Usa är häftigt, men dom är inte bäst på allt.
Och du tänk på en sak till, de har bara en sort, vad är det för sort??? Spring, aerobic, street,yoga????
Puss och älskar dig. Du är härligt impulsiv.Ursäkta om jag grusade lite kul grejer nu.

2008-02-14 @ 07:58:01
Postat av: Nina

Haha, din kära mor har så rätt, ja o kristoffer gjorde sådana skor på någon sida för flera veckor sedan på en svensk sida ;) haha... kolla så att de verkligen står made in NEW YORK på dom ;) haha... saknar dej (L)

2008-02-14 @ 12:01:26
Postat av: Bjarki

nej det var du som missuppfattade mig, modellen är redan producerad och många har den, folk kommer tänka: "aha a pair of nike sneakers.." och sen inget mer.. vist din text står där men inte så att nån lägger märke till den. Det kanske höjer skorna för dig men på ett plan handlar detta endå om vad andra kommer att tycka om dom inte sant? så om du nu gillar sneakers och vill flasha så köp nått exklusivt som bara gjorts i 1000 upplagor eller liknande. Annars är min erfarenhet när jag bodde i San Luis Obisbo att Svenska/ Europeiska märken står sjukt högt så kanske satsa på nått sånt?

sen helt ärligt Annelie ett par trainers från nike står sig nog inte så högt ens i new york, lite mer hippt med något som är unikt på riktigt, men om det räcker för er/dig att sätta ert namn på en modell som redan finns så absolut; go for it!

2008-02-14 @ 14:35:51
URL: http://bjarki.blogg.se
Postat av: annelie

To Bajrki(?!)
Orka vara helt pessimitisk bara för att du inte bor här. Smaken är som baken, falun kanske räcker för dig, eller nåt. Men jag kände att jag ville ha lite mer, därför åkete jag hit.. Du kanske inte minns hur de var i usa.. Men FYI, Usa är rätt stort. Så risken med att se någon med samma klädesplagg som just en själv har, är inte så stor. Och om man gör de, So what? Alla har sån blandad stil här.. Dessutom, hon ska SPRINGA/TAKE A POWER WALK i skorna, inte visa upp dom på stan (?)

2008-02-15 @ 20:36:04
URL: http://annichans.blogg.se

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0