Halvägs..

till helg.. Men dagarna går hur bra som helst, som ni kanske förstått så har barnen lov och jag jobbar ju hela dagarna då. Det känns nästa bättre än när dom går till skolan, för jag får ändå bara 2 timmars rast ungefär, och då tränar jag. Nu när Lisa fått lite mer förtroende för mig så får jag låna bilen på kvällen, om inte hon ska ha den. Så träningen blir ju inget problem heller. Det är helt enkelt skönare, jag behöver inte tänka på några tider alls. Lunchen kan vara lite sen, eller jag kan dusha dom efter lunchen, jag kan göra ärenden med dom så det är absolut inget problem (förutom att varenda gång vi går ut banken så säger dom "Martina! Its soooo boring in there!" Haha, söta e dom. Dom är ju tvungna att sitta stilla på en bänk i 3 minuter. Det är inte lätt för en 4 och en 3 åring.

Idag var vi på McDonalds lekplats, det var alldeles för kallt ute. Man kunde nästan få ilningar på tänderna om man öppna munnen! Väl där inne var det 19582376592374 andra barn som sprang runt och skrek i falcett. Folk snackar om att det inte är bra för ungdomar att lyssna på för hög musik, men det är redan försent att rädda dom ändå. Så högt barn skriker, finns inga ord. Men men,  där fick jag iaf stå i en timma för att dom skulle springa av sig. Fanns ju inga stolar, men eftersom jag är så ung och frisk så klarar ju jag det (haha).

Dom har mest varit lite små jobbiga, på ret humör. Känns som att dom vet om det själva, men det tycker väl dom e kul så jag får väl låta dom ha kul. Jag skrattar mer åt det faktiskt :P

Jag undrade hur dagarna skulle bli i sommar, när dom har lov och jag ska ha dom hela dagarna. Jag tänkte att det skulle bli kaos, att jag skulle ligga i koma varje helg för att ta igen mig. Men det är inte så farligt faktiskt, jag kommer ju köra iväg så fort det är fint väder, till stranden eller poolen. Vare sig dom vill eller ej, solsken gör en glad och jag vill ha glada barn. Men nu vet jag iaf att det inte kommer bli så jobbigt som jag tänkt mig, visst jag ska väl inte förbereda mig på att det kommer vara som på rosa moln, men det blir vad man gör det till!

Jag ska snart iväg och träna förhoppningsvis, om inte dom ska iväg.

Jag trivs fortfarande lika bra, det känns bara bättre och bättre för varje dag. Det säger jag varje dag :P Men jag tänker ofta "Herregud, känns det såhär bra nu, tänk hur kommer det kännas till sommaren då.." Det känns verkligen som "hemma".. Jag ser ut hur som helst, jag skämtar om allt och jag är (faktiskt!!!!!!) till och med avslappnad med barnen fasst Frank eller Lisa är i närheten. Ofta blir man ju stel och vill verka extra bra, klart det är lite så men inte alls mycket längre. Känns bara toppen!

Fick papprena idag från skolan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag börjar nästa vecka. Jag är nog sjuk... Haha! Jag har nog aldrig varit såhär glad för "skola", och speciellt inte när det är en lördag morgon klockan halv 10 med 45 min bilfärd dit med. Men jag är skit glad! Hoppas det blir bara, för jag är jätte förväntansfull!

Ne nu ska jag gå ner och fråga om jag kan ta bilen!

Vi hörs :) puss å kram

Kommentarer
Postat av: ...

de händer ju inget o berätta här ( som vanligt). Skulle de någon gång hända något så hade de stått i varenda tidning i heeela världen, så då hade du fåptt reda på de iallafall =)

2008-02-21 @ 13:23:38
URL: http://ninisen1988.blogg.se

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0