Hej hej

Jag menade inte att göra värsta ståhej grejen av det här nu, jag tyckte bara det va fräckt att göra sina "egna". Och jag förstår att andra har den skon med, men just den färgen är väl inte så många kanske. Men jag är ingen Sanna Kallur eller Stefan Holm, jag är bara en vanlig tjej som tränar för skojs skull. Jag tyckte bara det va lite exklusivt att göra sina egna skor, och mest gör jag det för min skull och för att jag vet att "jag" gjort dom. Men jag förstår vad du menar med att köpa några som bara finns 1000 exemplar av, men dom är kanske inte lika billiga.

Jag hittade bara en kul grej för inte så mycket pengar. Istället för att bara köpa vanliga träningskor. Det va allt :)

Mamma: Det är Training skor.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Klart du skall göra dom gumman, det lär ju knappast finnas någon som kommer ha samma design som dig så det är väl helt självklart att dom kommer bli unika?! hmm .. Så, pratad kanske vid ikväll :)
Pyht

2008-02-14 @ 15:47:03
URL: http://jennao.blogg.se
Postat av: mamma

Det var väldigt vilket ståhej det blev för ett par skor. Men vet du jag är ssååååå stolt över dig att du inte är någon designer"freak". För det finns inget som blir bättre i livet av det. Men visst är det kul med skor som man besämt till viss del själv utformningen av.
Du köper dom om du vill, men jag hörde av Maddis nu, att resan är fixad. Kul. Och snart kommer din Sara. Kanonkul.
Puss och ha en bra torsdag.

2008-02-14 @ 17:23:55
Postat av: Bjarki

hehe okei vi gräver ner stridsyxan och är glada och lyckliga istället, du förstår mig och jag förstår dig.. de tär ju trotts allt alla hjärtans dag så jag får ta och önska dig en bra sådan och lycka till med skorna!

2008-02-14 @ 18:39:54
URL: http://bjarki.blogg.se
Postat av: Nina

haha de va inte så ja mena...!! Haha

2008-02-14 @ 20:19:21
Postat av: mamma

Avundsjuka är en sorlig sjukdom.

2008-02-14 @ 21:40:29
Postat av: annelie

Martinas mamma.. Jag håller med! :) You GO girl!

2008-02-15 @ 20:07:54
URL: http://annichans.blogg.se

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0