Söööööööndag..

Jag sitter här i min säng, lyssnar på "Apple bottom jeans".. Har haft en allmänt seg söndag, en sån som man kanske ska ha. Jag har inte haft energi till att göra något annat. Bara seg seg seg, Lisa trodde jag va död igår. Jag hade varit på mitt rum hela eftermiddagen efter jag tränat. Så kom jag upp klockan 1 på natten då dom va uppe. Så sa hon "Ohh, shes alive.." jag va dö trött.

Jag har nog bestämt mig för vad jag ska göra när jag kommer hem, pratade med min kära mamma och det kändes skönt att hon inte dum förklarade mig utan hon sa bara "Ja, det skulle nog passa dig.." Antagligen blir det runt den 17 december i år som man måste anmäla sig, sen blir det intagninsprov. Förhoppningsvis så kommer jag in, chansen är väl kanske inte jätte stor. Vad vet jag, men jag hoppas iaf.
Men kommer jag in så börjar jag hösten 2009. 3:årig utbildning, men jag får ju göra sånt jag älskar och det är en del praktik med. Ska bli en upplevelse om jag kommer in :)

Sen så ska jag flytta till England å göra karriär :P hahaha! Nja, det är väl en dröm än så länge. Jag får hålla mig till det verkliga än så länge..

Jag har inte gjort något vettigt på hela helgen, och jag har fortfarande kvar mina 160 dollar. Vanligtvis brukar jag inte göra något vettigt och ha gjort slut på hälften av pengarna. Så det är positivt!

Så nästa helg när jag ska hälsa på Anneli så ska jag köpa byxor istället. Låter bra tycker jag :)

Jaja, här händer inte mycket iaf. Det märker ni ju! Men snart börjar ju kurserna, ska bli riktigt kul! Men eftersom Amanda är så himla seg och skickar in ansökan så sent så fick hon ingen plats på den senare kursen. Så vi ska se om hon ändå kan få vara me i min grupp, eller om vi båda får ta den tidigare. Jag bryr mig inte så mycket igentligen, men bara det löser sig.

Nu ska jag återgå till ingenting igen. Ha det bra!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0