Sovmorgon

Fick reda på igår att jag börjar 11-12 idag. Det va så skönt att sova! Min kära värdmamma hade faktiskt köpt en rullgardin till mig igår, men dom hade kapat av den fel. Så den va för långt! Men idag va vi och fixade detta, så jag kommer få vakna i ett mörkt rum imon! Gud va skönt!

Idag va jag iaf bara med pojken på en restaurang där dom också har ett spelrum, så vi spelade där sen gick vi till nagel salongen mamman, mormorn och flickan var. Sen åt vi Nathans allihopa. Det är som en korv restaurang, men jag tog en burgare.

Efter det gjorde jag några ärenden åt mamman och tog en sväng till gymmet. Gud va tråkigt det har blivit nu. Men nu har jag fått lite peppning igen! På mitt eget sätt :) Tur man vet hur man peppar sig själv.

Sen ringer räddaren i nöden Amanda och frågar om jag vill ta en kaffe. Så hon hämtar upp mig och vi sitter på starbucks en timma å tjötar.

Sen blev det hem till ett olåst hus, ganska läskigt.. ingen hemma, men jag sprang upp på mitt rum å låste dörren!

Jag ringde Lisa och hon skynda sig hem :)

Så nu ska jag sova faktiskt. Jag kan inte vänta tills jag får vakna till ett mörkt rum :D

Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Nina

vill att du kommer hem nu, de räcker nu, du har haft ditt äventyr....:)

2008-02-20 @ 14:45:56
URL: http://ninisen1988.blogg.se
Postat av: Nina

Tuffa till mig?! Tss... Ja e tuff som de e, men ja saknar dig ändå :) Äventyra kan du göra senare me. kom hem nu ;) hehe...

2008-02-20 @ 23:02:04
URL: http://ninisen1988.blogg.se

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0