Step up 2 the streets

image70


Jag såg den äntligen igår med Amanda, den va allt som jag förväntat mig att den ska vara! Den bästa dans filmen någonsin, mer dans än någon annan film.

Vi va ganska möra om fötterna i slutet på denna dagen kan jag lova, gick faktiskt inte mer än vanligt men det va väl lite extra tungt just igår. Vi sa ju hejdå till Anneli, hon åker imorgon.

Men vad finns att uppdatera då.. Amanda köpte en Yoga matta åt mig idag, tack Amanda.
Jag planerar en resa till Florida till sommaren, med vem vet jag ej ännu. Jag försöker tjata om det för Amanda men jag får se om hon nappar. Jag måste köpa Antivirus program om två veckor. Jag kan inte åka in till city på en lördag förens Sara kommer, för jag går i skolan. Jag ska köpa en ryggsäck nästa helg.

Och jag vill ha hjälp av vem som helst.

Är det här en hit för ett bra pris, det inehåller ALLA program jag vill ha, jag tjänar mer på det än att köpa alla var för sig.
Eller är det någon som vet något ännu bättre?

http://office.microsoft.com/en-us/suites/FX102434881033.aspx

Tack för hjälp iaf.

Idag är jag bara trött, och mör. Jag ska väl äta något snart med, har inte ätit på ett tag. Blir jobb imon, eller hela nästa vecka faktiskt. En helt vanlig vecka, skönt faktiskt.

Ha det bra allihopa! puss å kram

Kommentarer
Postat av: Ida

okej.. härligt.. jag bor i en liten skitby som heter sloatsburg en timma nott om NYC... har varit här i tre veckor så är rätt ny..
Trivs du bra och så då?

2008-02-27 @ 04:49:31
URL: http://idaellinorh.blogg.se
Postat av: Ida

aa okej.. låter det!!! Roligt att få börja plugga lite!
Nja trivs väl så där inte familjen var inte som jag hade tänkt mig och hatar verkligen området här,,, de bor på landet, jag trodde att jag skulle gilla lugnet man hater det (I'm a city girl)
men ska ge det lite tid men kasnke byter familj,,, får de!!

2008-02-27 @ 14:10:47
URL: http://idaellinorh.blogg.se
Postat av: Nina

haha jaa två pers e dom enda som tydligen vågar stå för att dom läser ;) Anledningen till att de skulle va kul o veta vilka som läser e för att de e typ mellan 35 o 40 pers varje dag :S aödrig vart så mpnga innan :P haha...! hur gåre har du bestämt vilken resa du ska åka nu? puss puss

2008-02-28 @ 00:07:48
URL: http://ninisen1988.blogg.se
Postat av: Jennie

Hej gumman. Hoppas du har det bra långt där botta :)
.. Det går bra med träningen förmodar jag? Själv tänkte jag ta igen all den förlorade tiden med långa promenader nu när våren börjar grönska i Götet :)
.. Ses på msn snart hoppas jag. Puss & Kram.

2008-02-28 @ 00:24:19
URL: http://jennao.blogg.se

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0