Valentines Day!

Ja, glad alla hjärtans dag eller vad man säger! Lättare att säga på engelska, Happy Valentines Day!

Idag har bilen fungerat iallafall, det underlättade. Vi tog McDrive på vägen hem från skolan, det känndes lite amerikanskt faktiskt. Men vi åt det här hemma iaf. Varit en ganska seg dag, denna veckan har gått hur långsamt som helst. Jag och Lisa prata om det häromdan, dagarna går fort men veckan känns som en evighet. Men imorgon är det fredag iaf!

Ska snart hem till Anneli och mysa, hon ska flytta. Det kommer nog bli ganska tomt, trodde de inte skulle bli så farligt eftersom vi ändå inte träffas på vardakvällar. Men nu är det ändå ända där borta, i en annan stat till och med. Men jag åker ju till Manhattan gratis, men det kanske inte blir varje helg. Som det skulle vara om hon bodde här. Men men,  bara hon har det bra så :)


Just nu är jag för tillfället väldigt trött, ska bli så skönt med helg. Det är faktiskt tur att man har helg en gång i veckan, hade inte klarat av å ha det mer sällan. Det är nästan för lite med en gång i veckan..

Men nu ska jag gå ner och berätta för min värdmamma att min syster har bokat resa hit :D

Kommentarer
Postat av: emelie

godnatt :)

2008-02-15 @ 00:42:16
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Lia Florenz

hoppas du sover gott

2008-02-15 @ 00:43:10
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: syster

Haej älskade syster.. kommer du ta ledigt och bo med oss i new york??? Måste veta innan vi bokar hoell så vi bokar rätt... Pöss

2008-02-15 @ 09:18:34

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0