Klockan är sent..

Ni skulle se mina naglar nu ;) Sååå fina, tog en färg som matchade min bikini, smart va?

Klockan är kvart över 2 på natten, och jag ska jobba imon......... Vet inte när jag börjar, men ja sätter klockan på 8 så får jag fråga henne då.


Jag visade upp mitt ID idag, och det funkade alldeles utmärkt. Men vi tyckte dock inte om servitrisen på Hardrock. NajNaj..


Fernanda har lärt sig Svenska. - Stick och brinn, Försiktigt, Vi är bäst, Jag älskar dig, *piiiip*,
Vi planerade lite ikväll också, och om fem år ska vi åka och hälsa på Fernanda i Mexico. Åka på roadtrip och sånt där, sen fem år senare ska Fernanda komma till Sverige, då ska vi bila genom Europa. Bra planer, och gott om tid för att spara. Låter bra :P


Nu ska jag sova, har en lång dag framför mig imorgon. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: vivvi

ååh va skoj det låter =)

2008-07-07 @ 16:54:58
URL: http://getsomevivvilicious.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0