Liten uppdatering!

Inga bilder och inget långt inlägg! Jag ska sova snart..


Vi överlevede helgen, även fasst vi ville dö när vi kommit fram. Allting var nästan katastrof, men sen gick det bara bättre. Kom närmare och närmare 6 svenska tjejer, som är sjukt roliga och så olika varenda en! Men ett riktigt gott gäng.
Vi var på riktig amerikansk hemma fest i lördags, en upplevelse kan jag lova.

Jag har bokat biljett från LA till NY, och jag tjänade 55 dollar. Gött!

På onsdag ska jag och Amanda åka och shoppa lite. Behöver inhandla användbara kläder, och inte bara jobbkläder. Blir väl några fynd hoppas jag, men inte för mycket!

Till helgen blir det förhoppningsvis utgång i storastaden, kommer antagligen möta några av tjejerna från helgen. Kanon!



Slingade håret idag, Aline hjälpte mig. Så go å snäll e hon verkligen!



Förkyld och ont i huvet, men nu är jag klart mycket bättre. Dagen har varit jobbig på det sättet, men imorgon kommer gå bra känner jag!


Nu måste jag sova, men ni fick iaf en överblick :) Puss å kram!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Godmorgon sötnos. Förlåt mig nu men jag tänker tipsa om en sida där du genom att besöker sidor och går med på erbjudande på gratis biobiljetter http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=50687 ha en bra dag. Snart bär det av för mig .

2008-07-22 @ 05:49:18
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/
Postat av: Nina

Min man har skaffat skype... läste någon gång för länge sedan att du hade de me... ska vi försöka sammanstråla ett samtal någon dag? hade vart nice... :) Pusss

2008-07-22 @ 10:50:27
URL: http://ninisen1988.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hmm, din än mer förvirrade granne här, haha . Definitivt dags för våra filosofsamtal . Du är inte ensam om att vilja dit ena dagen för att andra dagen vilja ditåt . Men att sluta stressa , pressa & jäkta upp sig är en början, livet har ju precis börjat & man behöver inte göra allt på en gång . Det du vill kommer ändras hundra gånger om & det är väl kanske också det som är charmen i det hela. Ta det med ro & gör det du vill göra för stunden, det går alltid att avsluta allt om det inte blev som man tänkte sig . Boka in samtal på msn soon för update :) Pyhteli

2008-07-22 @ 18:04:29
URL: http://jennao.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0