32 grader!

Varmt som tusan, så jag har varit inne heeeela dagen med mina kompisar AC och AC. Sitter nu inne på värdföräldrarnas rum och kyler mig. Eftersom jag inte har någon AC, men dom kollar på en nu, så är det väldigt varmt i mitt rum, helt sanslöst!!! Frank sa att ja inte ens ska prova att gå ut idag, det är äckligt. Så jag håller mig inne, det blir barbeque ikväll och Starbucks med tjejerna kanske. Vi får se.

Jag är iaf röd röd röd röd, var på stranden igår, och blev röd röd röd röd. Hemskt, jag kan inte gå, inte röra mig. Jag lider, mina ögonlock är sönderbrända. Så puckad man e.


Men nu ska ja prata vidare med min mamma, och fortsätta kyla mig.


Puss å kram!


Kommentarer
Postat av: marie silfvelrin

Hej Martina, fy sjuttton för att bränna sig så mycket....ta mycket kylbalsam eller naturell yoggi på kroppen. Det lindrar.

Här är det varmt med, har en jäkla fläkt i sovrummet som låter som en jumbojet! Badar i poolen i trädgården flera ggr/ dag....gött.

Sköt om dig, Kram kusin Marie

2008-06-09 @ 08:29:31

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0