Åh Herregud!!

Sanna kanske ska komma, jajajajaja! Gud va glad jag blir, men jag ska inte ta ut något i förskott. Jag måste lirka lite mer min värdmamma och fråga vad hon tycker om att nån skulle bo här när jag jobbar. För det vet jag att hon inte gillar riktigt, men ja har ju varit här ett tag nu och det måste ju gå :)

Då kanske hon kommer, kan ni förstå det !!!!! Sanna är alltså tjejen jag gick i land med, hon jag flög i timmar med. Vi som satt där i minibussen och tittade ut och skrek varje gång vi såg en gul taxi! Vi som satt där, första svenskar, på au pair skolan och trodde vi hamnat på nått ruttet fängelse. Hon som fick springa och hämta lappar till mig på flygplanet för att jag skrev fel flera gånger. HON SKA KANSKE KOMMA HIT!

Gud jag är over the moon.. Får ta å dra ner mig lite, men jag hoppas verkligen. Verkligen verkligen! Gud va kul det ska vara, så sjukt att man kan sakna en människa man träffade en vecka. Jag drömde att hon var här och hälsade på :)


Gud vad glad jag är !!!



Jag kollar också flyg till mig själv, från LA till NY. Runt 200 dollar går det på, inte så farligt. Då åker jag halv 7 från LA och landar här kvart över 3 på dagen. Det är ju John Lennons "års dag",  och jag vill ju gärna hinna med att gå dit och kolla läget då. Nu när jag ändå är här.

Den här helgen har varit oerhört lugn, jag skickade iväg ett sms till Fernanda och sa att jag inte är kapabel till att gå utanför huset. Byxor är omöjligt att sätta på sig, och att GÅ. Nä, det funkar inte. Jag blir inne här hela dagen, antar jag. Klockan är ju bara halv 6 hittils, men vi får se.

Ha det bra puss hej!


Kommentarer
Postat av: Carolyne

Vad kul =)

2008-06-09 @ 03:47:13
URL: http://osterikerskan.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0