Hihi!

Jag är ledig!

Helt underbart, jag har sovit riktigt länge idag! Lisa tog med barnen till jobbet idag, så jag fick ledigt. Jag har nämligen jobbat 10 timmar om dagen hela veckan, så det blev ju 40 timmar. Hade kunnat jobba fem till, men här jobbar man sällan för mkt.


Jag har skrivit lite mer med TrekAmerica och fick ett mejl som jag tror jag ska använda när ja ska betala, jag förstår inte riktigt. Men jag frågar henne saker hela tiden och hon är jätte tålmodig och hjälper mig :) Men det är ju hennes jobb.
Men då stog det att jag skulle ha en natt här i NY innan vi åker iväg, men det var ju lite fel så den avbokade jag.

Men jag funderar lite över en sak.. Jag har bokat 4 hotell nätter i LA, så jag är där från 4 december till 8 december. Då vill jag ta ett flyg tillbaka till NY klockan 6 på morgonen den 8 december. Men så tänker jag, att jag kanske lika gärna kan åka tillbaka till NY på söndag natt då, den 7 november. Så slipper jag betala för hotell natten. Hotell natten går iof bara på 55 dollar,

Men sen är det ju den 8 december, då John Lennon blev skjuten. Och jag vill gärna vara i NY då och se vad som händer där inne. Och åker jag hem den 8 kan det bli svårt att hinna med det, jag landar ju på eftermiddagen. Men sen ska jag ta mig ut från flygplatsen, och sen vet jag inte riktigt vart det blir efter det. Hotell eller om jag får fjäskat in mig och på inneboende. Inga namn nämnda :)

Suck.. Kan jag få lite hjälp?
Ge mig fördelar och nackdelar.



Pratar med min kära mor nu. Hon lyckas alltid att få mig så lugn, nu när det gäller pengarna. Vi kommer fram till att jag inte alls behöver spara så himla mycket nu som jag trodde. Men det är bra, för då får jag mer fickpengar.

Jag längtar väldigt mycket till den här resan nu :) Nu när det blir så mkt prat om den och mejl skickas hit å dit! Och jag har gett pengar till Lisa nu med, eftersom hon ska betala in det. Allt känns bra, allt känns bara bra :)


Idag ska jag göra allt sånt tråkigt man inte hinner med på vanliga dagar!! Ha det så bra, och ha en toppen helg! För min har redan börjat :D


Kommentarer
Postat av: Helen

hej hej, jag har en fraga. har last din blogg nu lite da och da, fran typ januari, och jag laste for langesen att du kopte en data nu i usa. Ar sjalv i usa nu som au pair och ska kopa en data, men hur gjorde du sa du fick a a o? installerade du nagot pogram eller kan du beratta for mig? och aven om du vet nagon bra internet sida for datorer har i usa. ha det sa bra

//helen

2008-06-28 @ 03:31:43
URL: http://landel.blogg.se/
Postat av: marie silfvelrin

Martina när vi var var hos dig pratade du om att du ville se vad som händer den 8, då Lennon blev skjuten. Svårt att råda, mer att känn i ditt hjärta vad du vill, när kommer denna upplevelse komma tillbaka? Kram Marie

2008-06-28 @ 16:21:20
Postat av: vivvi

haha asså det tycker du =P

2008-06-28 @ 19:51:15
URL: http://getsomevivvilicious.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0