"Kick his ass"


Ungar säger jag bara..







Jag har sovit i barnens rum 2 nätter i rad nu, vilket har varit skit gött. Jag får se om jag ska sova  här en natt till. Det är fortfarande varmt som tusan, men det börjar bli bättre. Brännan har börjat gå ner, vilket är väääldigt skönt. Men ännu inte helt borta, mina ögonlock är rynkiga och mitt skinn faller av typ. Men ont gör det iaf inte längre.

Lillkillen hade kalas i skolan idag, det var det värsta jag varit med om. Det var pizza, "cupcakes" och glass. Så på en halvtimma tryckte vi i ungarna allt detta plus sång och klä på barnen och tvätta dom och städa undan. Brian fick gå på toa precis efter, för allt det gjorde honom dålig i magen, jag mådde så dåligt för hans skull.

Jag pratade med min värdmamma idag vad hon anser om att någon kommer hit när jag jobbar, och hon sa att hon innan varit stenhård och alltid sagt nej men hon skulle tänka på det. Vi pratade om att barnen går i skolan tre timmar på morgonen sen så är man mest ute efter skolan, eftersom det är i agusti hon antagligen kommer. Hon skulle iaf tänka på det och prata med Frank, jag håller verkligen tummarna! För min del blir det bara mer hjälp, vi blir två som har koll liksom. Hoppas hoppas hoppas..


Nu ska jag nog sätta på en film, vet inte riktigt vilken bara.. Det återstår att se !! Ha det bra puss och kram

Kommentarer
Postat av: marie silfvelrin

Stackare...du måste ha skitont.

Hoppas att din vän får bo hos dig/er. jGa håller tummarna och tårna.

Kram Marie

2008-06-11 @ 12:23:59

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0