Onsdag redan?

Dagarna går och veckorna likaså, man jobbar på och läget e lugnt. Inte mycket att klaga på förutom att jag lider av framtidsblackout. Det ordnar väl upp sig, men det är svårt att "planera". Eftersom jag själv inte har en aning om vad jag gör om 1 år. Har jag sökt in till skola, är jag redan inne, jobbar jag i Sverige eller utomlands, om jag inte ska plugga vad är mina planer då? Och jag veeet, att det får jag ta tag i när jag väl är där. Men det är några få saker jag är säker på iaf. Och det är att jag ska resa tillbaka till NY nästa sommar. Jag ska jobba på utestugan så att den ska bli klar till sommaren. Och så nästa vår igen ska jag åka skidor. Självklart ska jag ha jobb me.

Så långt har jag kommit.


Jag och Amanda vill ju gärna åka tillbaka till NY tillsammans, det hade ju varit kul att vara här tillsammans och uppleva det "igen". Men vi får se, jag hoppas på att det kommer bli så. Eftersom vi vad man ska göra, och inte göra. Och så har vi ju också gjort allt som man "ska" göra, så vi behöver ju inte skynda med något sånt. Jag tycker det låter kanon iaf!

Det kliar också i fingrarna på mig när det gäller SKIDOR! Huuhu, jag vill bara åka. Men om det nu blir NY nästa år, får jag vänta till våren där efter. Men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge :)

Nu ska jag göra annat, vad vet jag inte. Men ja e för trött för att skriva mer!

Ha de gott!


Kommentarer
Postat av: marie silfvelrin

Önskar dig en trevlig midsommar!!!

massor av kramar MArie med familj

2008-06-20 @ 11:07:52
Postat av: nina

ja kan ha fel, men när de har gått en helg hs mig har de väl för sjutton gubbar gått lika lång tid hos dej?! :) haha...

ja vill också ha en update.... :D

de änder inget roligt här därför finns de inget o skriva men nu har du fått min helg i detalj :D

2008-06-23 @ 10:25:43
URL: http://ninisen1988.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0