Inte illa..

Idag är det unger fär 60 farenheit ute, väldigt skönt. Bäst av allt är väl att det fläktar samtidigt. Fick en ritkigt skön känsla förut, när jag drog upp rutan och skulle gå in. Vet inte riktigt varför men det känndes som om rätta tider va på väg :)

Imorgon så har jag ingen bank längre, underbart skönt! Va där idag och frågade hur det gick till om jag skulle säga upp mitt konto, hon tappade leendet med en gång och sa att jag skulle fylla i en blå grej och ta med mitt ID kort. Haha! När jag sa tack så mycket och skulle gå så svarade hon bara "Mmm.."

Jag är lite tjuvig och lånar CD skivor ifrån biblioteket och "läser" in dom på min dator. Väldigt bra faktiskt, sen åker dom rätt in i Mp3:n.

Jag har kommit på mig själv att jag gnisslar tänder, Lisa sa att det finns sånna skydd man kan köpa i vanliga affärer (kanske finns i sverige med), så jag ska köpa ett sådant och se om det blir bättre, huvudvärken och tandvärken.

Igår kom Amanda till lilla Oceanside och vi satt och pratade konstant i timmar, tills Starbucks stängde. Då blev vi sittande i hennes bil utanför mitt hus ett tag. Vi pratade om allt mellan himmle och jord, haha! Riktiga roliga samtal med faktiskt! Vi kom in på sång, eftersom hennes pojkvän är Sveriges stora pop idol! Ne, nu tog jag i väldans :) Men han spelar i ett band, och då kom vi in på låtar jag och Amanda hittade på när vi va små och jag kom ihåg två stycken med en gång och heeeela texten!


En jag och Emma Olofsson "skrev":

Tåg är det bästa jag vet, tåg är det bästa jag vet

För tåg kan man sitta i, och tåg kan man skratta i

Tåg är det bästa jag vet, tåg är det bästa jag vet. YEAH!


Det va efter ett kalas jag hade minns jag, och vi satt på mitt lilla "berg" och hittade på låten, och dans steg till med! Inte illa!


Jag och Karin kom på en låt, i hennes lilla "bod", vi spelade till och med in oss själva på en gammal bandspelare:

Martini och Koalan, dom är bästa vänner, dom ska gå på bio med sina bästa vänner, vi ska se på star wars och mycket mer! YEAH!


Det är väldigt viktigt med YEAH i slutet som ni kanske förstår. Men gud vilken underbar barndom jag har haft, kanon kul va det! Jag hade kunnat göra det om och om och om igen!

Amandas familj är just nu i Long Beach och betraktar Amanda när hon arbetar :) Får se hur länge dom stannar ikväll, så kanske jag också kan träffa dom ikväll! Vi får se hur dom gör :)

Idag var vi hos Doktorn, tösen har något virus då hon får prickar på hela kroppen. Men det funkar visst att gå runt med, det ska bara smörjas. Lillkillen är frisk iaf! Lisa var med oss och hon shoppade med tösen medans jag gick i leksaks affär med lillkillen. Till alla action gubbar så sa han "LOOK!! MARTINA, SPIDERMAN LOOK" Sen va de en han såg och av vana sa han "LOOK, MARTINA, i dont know who that is....."

Nu ska jag ta mig en powernap och sen ska jag hämta ungarna igen! Ha det bra !



Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0