Washington Mutual Bank

Världens värsta bank. Dom har dragit 32 dollar TRE gånger på samma dag för att jag hade minus på kontot. Sen hade jag enligt papprena satt in 70 dollar, så hade dom åkt bort igen, sen samma dag hade dom sattits in igen. Jag åker inte till banken två gånger på en dag för att sätta in pengar!!!!!!!!!!!

Jag började stört lipa i bilen med pojken där bak, som tur va så sov han. Jag visste inte vad jag skulle göra, eller vad som gäller. Trek America drog 262 dollar, varav jag försöker få tillbaka 80 för jag behöver ingen försäkring. Så efter jag satt in 70 dollar på mitt konto har jag fortfarande 127 dollar MINUS på kontot. Det är närmare tusen lappen.

Jag hade alltså 360 nånting på mitt konto, då drogs det 262. Sen köpte ja lite små saker men inget stort. Det gör ju inte precis så att jag får minus.

Men ändå sätter jag in SJUTTIO DOLLAR OCH HAR FORTFARANDE 127 DOLLAR MINUS!!!!!!

Nu fick jag sätta över 150 dollar från mitt sparkonto till mitt andra konto, där jag nu har 25 dollar.

Jag vill dö.... HUR FAN LÖSER MAN DET HÄR?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!


Jag ringde Lisa när jag kom hem, med gråten i halsen. Jag försökte förklara, kändes som jag hade den värsta engelskan någonsin, visste inte ett ord så jag fick förklara vad ja mena. Så jävla jobbigt, men hon fråga när banken stängde.. Så hon ska komma hem tidigare idag och följa med mig till banken, sen fick hon mitt konto nr så ska hon försöka få tag på den banken ja va på och fråga dom va som pågår.


Tackar gudarna för all hjälp och stöd den här familjen ger mig.

Man verkligen försöker, vara vuxen å spara pengar men jag SUGER på det. Har planerat vartenda öre jag lagt på banken å allt man får e skit. Jag orkar inte, de e fan inte sånt här jag vill lägga energi på!!


Kommentarer
Postat av: Milla

Det är inte bara din bank, jag har Bank of America och exakt samma sak hände för mig. Satte in 100 dollar, helt ovetande om mitt saldo -fick konoutdraget och det stod att jag hade MINUS 58 dollar EFTER insättningen. Helt jävla stört, livet som au pair är hårt, ujuj.

2008-03-16 @ 05:12:05
URL: http://kull.blogg.se

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0