Är det idag verkligen?

Herregud, jag sitter här och behöver ingentligen packa och fixa iordning! SHIT! Ja måste tvätta!!! Herregud, nu måste ja slänga in en tvätt..


Sådär ja, å så ringde jag Amanda precis och berättade att jag är helt misslyckad. Tyvärr får ni inga detaljer.

Nu kommer ja skriva saker som är helt osammanhängande men jag måste skriva dom.

Jag såg ett klipp på youtube om High School Musical, och där hade Koreografen på sig en svensk fotbolls tröja eller handbolls tröja. Knäppt.

Jag berättade för Lisa att jag hade en kompis som var gravid, då frågade hon hur länge hon varit gift. Haha!

jaha, jag hade massa saker som jag alltid glömmer skriva. Men såklart, så glömmer jag ju dom när jag ska skriva.


Min syster kommer hit idag :D Haha! Vi kommer ses ikväll, gud va kul. Jag känner mig helt konstig. Stressad men ändå inte, jag vet inte vad ja ska ha för väska bara. Marie har ju tvingat mig å ta med mig plattång och hårfön. Och så ska jag ha med mig saker för helgen med, jag får skriva en lista så jag inte glömmer något.

Klockan 10 åker jag härifrån tror jag, vandrar längs med 5th ave och sedan upp mot lägenheten. Så jag bör vara där vid 11:30, 12 kanske. Beror väl på hur fort jag går. Maddis och co landar 12, så dom borde väl vara där efter iaf en halvtimma.

Ska kolla upp tågtider nu, så jag har gjort det. Sen blir det till å skriva en lista. Ååååååh! Jag ska ha semester, å min syster kommer och mina kusiner kommer med!! Hahaha! Herregud va kul vi ska ha, och det ska bli uuuunderbart skönt att vara ledig :)

Gud ja kan knappt hålla mig längre, kom nuuuuuuuuuuuuuuu nu nu nu!

Ha det så bra allihopa, för det ska jag verkligen ha!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Stoooooooort Grattis på din stora dag, systemmyndig & allt :) Hoppas att din dag blir full med en massa skoj ! Puss & Kram

2008-06-03 @ 10:28:57
URL: http://jennao.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis sötnos (L)

2008-06-03 @ 23:03:20

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0