Imorgon är det fredag!

Under rasten idag for jag förbi Michaels lite fort för att titta på små prylar, till första sidan i familjens scrapbook. Jag hittade inget speciellt lockande, och det är svårt för det finns inget tema till en första sida. Som vi alla förstår..

Men jag hittade ett papper med julmotiv, och lite klistermärken. Det är mitt nästa projekt i familje boken.

OCH jag blev minsann klar på rasten med första sidan, allt jag behövde hade jag här hemma :) Den blev otroligt fin och söt, jag hade två kort på mig och barnen. Två utav dom första korten jag tog med min kamera. Jag ska ta kort på det senare och lägga upp här, så ni får se. Jag är grymt nöjd och tycker det kommer passa perfekt till dom!

Nu har ja dushat, jag ska snart hämta barnen. Det blir nog biblioteket idag, och sedan lite lek på baksidan.

Ha det så bra, hörs sedan :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Sådär ansträngande jobb du har polarn haha :) Glidarn .

2008-05-17 @ 23:46:15
URL: http://jennao.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0