Jag bara..

Måste skriva igen! Jag sitter här och gråter, för jag såg precis klippet om vilka som kommer till Semifinalen i Britains Got Talen. Ni kanske inte visste det, men jag har följt det här över internet. Och jag blev så glad när jag såg vilka som gick vidare, speciellt mina favoriter och min absoluta favorit Geroge Sampson, Breakdancer. Så nästa vecka är det semifinalerna som börjar!

Jag räknade också ut att ja ska spara 150 dollar i veckan från och med nu, känns roligt. Men det kommer gå. Inga problem. Har ju sparat nu tills Maddis kommer, så efter det börjar det andra sparandet.

Så kan det gå, om man inte börjar i tid.

Kommentarer
Postat av: syster

helt sjukt snart är jag hos dig.. glöm inte väskan... puss

2008-05-26 @ 11:24:29
Postat av: Sara

Ha en kanon vecka med syster din!! Jag vet iofs att ni kommer ha de, för vem har inte det i New York med världens bästa Martina, jag hade det iaf:)!!!(L)

2008-05-26 @ 23:57:13
Postat av: Aline

can't believe i found out how to leave a comment here haha



it was a very nice day

just for the record:

- we think timbaland is THE man

- we listened to the best remix ever on the radio (including Jesse McCartney, Martina, you teenager! haha)



and thank you!!!

xoxo

2008-05-27 @ 18:19:29

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0