Ojsan!

Nu kanske ni tror att jag lever för fullt här borta och gör massa roligt hela tiden, men där har ni fel :)

Igår så blev det promenad istället för uppdatering, plus en liten blund innan jag skulle hämta upp ungarna. Den blunden hjälpte inte så mycket så jag gick och la mig halv nio igår. Skönt!

Idag har internet inte fungerat på hela dagen, väldigt surt. Så ja gick ut på en promenad istället, var jätte taggad. Efter halva vägen fick jag något i ögat, och stort sett "grät" hela vägen hem. Kul.

Snart kommer Amanda att hämta upp mig, så ska hon, Markus och jag handla gitarr och sedan äta något. Jag får hitta något för 7 dollar..

Så när jag kommer hem loooovar jag att ja ska uppdatera! Annars så blir det ännu jobbigare att uppdatera varje gång, det samlas på grejer mer och mer som man måste skriva. Till slut blir det inte ens kul.


Stora nyheter! Jag är vegetarian, av skäl jag inte orkar skriva här. Det äckligaste är att man får sug på "kött", då känner man sig som nått blodtörstigt monster.



Sååå för att sammanfatta, blogg kommer ikväll plus anledning till Vegetarian. Ok?


Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0