Sådär ja!

Nu har jag beställt hem 220 bilder som jag ska börja min Scrapbook med. 28 dollar blev det allt som allt, dom lovade först 9 cent för en bild. Men sen blev det 11 dollar bara att frakta, så då var det nästan lika väl att man gick till affären och printade ut dom. Men vi sökte på internet efter rabatt koder, så vi hittade en. Vilket gjorde att det blev 28 istället för 35 som det skulle bli, eller 33 som det skulle vara i affären. Det är kanske inte så mycket skillnad, men om jag fortsätter köpa där så får jag många bilder gratis.

Snapfish, bra faktiskt. Dom kommer om 2-3 dagar hem i brevlådan.

Jag glömde säga att en "skolakamrat" som går i våran fotokurs är lite Svensk. Hans farfar kommer ifrån Sverige, dom hette Johansson men var tvugna att byta till Johanson eller nått sånt. Hans farfars namn var Erik Göran och något mer, så han ville att hans son skulle heta Erik, men det tog brorsan. Så det blev Kristoffer, med svensk stavning. Ni hänger antagligen inte med ett skvatt i vad jag skriver, men ni fattar poängen.

Dom kom ifrån Malmö :)

Kommentarer
Postat av: nina

de va ju ett fins namn iallafall :)

2008-05-13 @ 20:36:28
URL: http://ninisen1988.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag hanger iallafall med, kanske for att jag har hort historien innan, hahaha...

2008-05-14 @ 04:14:58
URL: http://mandamanda.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0