What's the name of the game?

SNAP!

En söndag kväll som denna har jag och Amanda snyftat och skrattat till "P.S I love you". Helt underbar film, och vi kan leken nu! Haha, det är det inte många som kan.

Amanda är du me?

Nu är det dags! *Snap snap snap snap snap snap snap* Can you do it?

Haha, gud va roligt det är :)

Igår var båt turen, och det var jätte roligt faktiskt! I början satt vi bara ner och det kändes lite lamt, men när båten tutade och till slut körde iväg så gungade det igång. Mycket skratt, bilder och dans :) Det var underbart att ser Manhattan lysa upp sen när solen gått ner, helt otroligt. För varje gång man åker in, så inser man mer och mer hur mycket man älskar det. Turen va lite för lång, sista stunde var folk lite trötta och dom flesta satt ner och bara tittade på utsikten. När vi stigit i land kurrade magen på oss och vi gick upp mot Times Square för att hitta något att äta. Vi gick till Fridays, men där var det fullsatt. Och när det är fullsatt, då snubblar Martina i trappan! Tjoho, här kommer jag! Jag var faktiskt kvar på båda fötter, men det blev en split eller spagat eller vad ni vill kalla det. Folk tittade och jag skämdes, jävla skor!

Vi knallade ut därifrån och gick vidare till Applebees (Stavning?). Vid 12 var vi där tror jag. Så där satt jag och åt Ceasar Sallad, lite nyttig var jag. Medans mina andra kompanjoner tryckte i sig pommes och burgare! Vi åt faktiskt med 4 Brasilianare, trevliga tjejer. Efter maten knallade vi till Pennstation, där vi såg att tåget inte gick förens 3. Och klockan var tio över ett, vilken rolig överraskning va? Men eftersom vi är smarta tjejer tog vi tåget till staden bredvid, och förde oss vidare därifrån med Taxi. Vilket var väldigt trevligt då en pratglad tant samåkte, härligt!

Vi var väl hemma vid halv 4, tror jag. Härligt! Så vi blundade väl vid 4! Vi sov gott, väcktes dock av nån gräsklippare utanför fönstret. Jag grävde fram bomull och stoppade in i öronen!!!! Det hjälpte, tack gode gud.

Efter lite tveksamhet på om det skulle bli Manhattan eller inte idag, så tog vi oss i kragen och åkte in vid 3. Tog tunnelbana downtown, kollade runt lite på Virgin. Hittade massa "vill ha" saker. Satte oss på Starbucks och prata lika bra som vi alltid gör. Sen uppstod ett dilemma.

Skulle vi köpa filmen PS I love you, och skynda oss till tåget som går om 20 minuter. Vilket näst intill är helt omöjligt att hinna med. Eller skit i det och ta tåget som går en timme senare. NEJ! Vi springer! In på Virgin, köper filmen. Ner till tunnelbanan, hoppar på första bästa! 5 minuter kvar tills tåget går, springer över Broadway mot Pennstation och viiii hinner!! *Applåder*

Otroligt skickligt av oss!

Imorgon börjar jag klockan nio, vilket är väldigt skönt. Så det ska faktiskt bli till att borsta tänderna nu, sen bingen!

Jag har tyvärr inga kort från gårdagen, i all stress hittade jag inte den så Amanda har på sin kamera. Men lugna mina vänner, dom kommer upp inom kort.

Ha det så bra! puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Amanda

NYC

yeaaaahhhh!!!!!!

2008-05-19 @ 06:44:10
URL: http://mandamanda.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vi kan vart Manhattan nu=) vill vi sa kan vi, a vi lyckades. Alskar filmen<3

2008-05-19 @ 06:46:54
URL: http://mandamanda.blogg.se/
Postat av: nina

den e sååååå bra den filmen :) såg den me kristoffer på bio han bad mig va tyst flera gånger för alla i bion kolla på mig. haha ja lipa så ja trodde ja skulle dö :P haha... saknar dej

2008-05-19 @ 11:22:40
URL: http://ninisen1988.blogg.se/
Postat av: Jennie

Nu är det ju definitivt dags för uppdatering, vad har hänt med la senorita? :) Pyht

2008-05-22 @ 20:42:45
URL: http://jennao.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0