Elvis Presley!

Idag har vi varit pa hans mansion, och va frackt det va! Tank att han bodde dar, otroligt.

Snabb uppdaterin, ikvall blir det fest, aker imon till New Orleans, har en laddare om ja inte sagt det redan, maaaaaaaaassa kort.
Jag umgas med 3 engelska tjejer och 2 engelska killar mest, jag kan saga att deras accent ar inte latt ibland. Men det gar battre for varje dag faktiskt. Min engelska accent borjar bli battre med, vissa ord.

Allting rullar pa verkligen, det ar svart att hanga med bland engelska for dom pratar med helt annan slang och uttal. Inte forens nu typ kan jag hanga med riktigt, det va skit svart innan och jobbigt for ja fatta inget. Men dom vet att ja e lite trog, sa som tur e sa e dom snalla mot mig :P

Vi far antligen vila lite, gjorde de iof igar med. Det blev sangen tidigt for mig, vilket var valdigt skont.
Det ar en show i Las Vegas som ar med akrobater osv, som kostar 100 dollar typ, men sa e de en som e baserat pa bara beatles latar men det gar pa typ 160 dollar. Hade garna velat gora det men lite for dyrt.
Jag lyckas val halla i pengarna nagorlunda tycker jag, vissa dagar blir det mer an andra. Men jag har nagra hundra kvar i cash och det kommer ju racka ett tag. Sen far jag borja ta fran min deposit.

Jaja, jag orkar inte tanka pa pengar just nu. Jag forsoker gora mycket men leva billigt, sa far de ga som de gar!!

Vet ni vad det basta ar ibland har, de e att jag har inte en aning om nanting. Jag har en person som sager till mig va ja ska gora och vart vi ska, han sager vart de e billigt och vad som e bra. Jag har inte en aning om vart vi e nasta vecka, jag bara glider med. UNDERBART!!!!! Jag behover inte bry mig, jag har semester...


Pusspuss!! Ha det underbart i hostsverige

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, ett väldans festande verkar det vara.



Puss mamma och pappa

2008-11-20 @ 10:22:09
Postat av: Jennie

Låter bra det här :) Minnesluckor? - Välkommen till klubben ! Inte långt kvar tills du är hemma, kul kul ! Hur länge är du ute & gör Usa då?

Pyyyh

2008-11-20 @ 21:11:23
URL: http://jennao.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jaaa, de måste ju va rena drömmen... bara få hänga på nån som visar alla dom"bra" grejerna, inte behöva känna det ansvaret själv=) Njut!!

2008-11-21 @ 13:02:59
Postat av: Mai-Liz, mamma och Kerstin

Hej gumman.



Här har vi det lugnt, dricker vin och tjötar. Vad gör du??? Dricker du öl som vanligt???



Puss och kram vi längtar efter dig igen.

2008-11-22 @ 16:28:45

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0