En annorlunda dag..


Imorse vid kvart i 8 tog Lisa med sig lillpojken till akuten, han hade svårt att andas så hon orkade inte bara sitta och vänta på om det skulle bli sämre eller bättre. Han har astma nämligen, om ni inte visste.
Så jag gjorde iordning tösen och tog henne till bussen, sen har jag varit ledig hela dagen. Jag sov väl när jag kom hem igen, till och från till klockan 12. Dom ville ha kvar pojken över natten, men deras doktor kom dit å sa att de inte skulle behövas. Så dom ska röntga honom sen kommer dom hem vid fem, så jag ska hämta upp tösen om en timma så får ja se va vi kan hitta på innan dom kommer hem.

Pratade med min mamma lite granna, kollade på telefoner eftersom jag behöver en ny mobil när jag kommer hem. Men det fanns många billiga så det känns lugnt. Kikade lite på mobilt bredband, det fanns många olika som inte var för dyrt. Men jag överlever nog med sladden i mitt rum till att börja med.

Mer har jag inte gjort idag, har inte velat gå ut om nu Lisa skulle komma och be mig köra henne eller något liknande.

Jag älskar min familj verkligen, dom e så roliga på något sätt. Dom spelade wii hos min morbror i helgen, och både mamma och pappa blev helt sålda så nu ska vi köpa det till oss i julklapp. Fasen va kul, jag har aldrig spelat men det verkar riktigt skoj!

Nu har jag inte mkt mer att skriva, en otrolig längtan till resan och en otrolig längtan hem. Det känns underbart att så mycket kul ligger framför mig. Det värmer riktigt om hjärtat, att veta att ja ska på en underbar resa snart, sen ska jag ha några kvalite dagar med familjen, sen komma hem och få träffa familj och vänner, fira jul hemma och nyår med kompisar. Sen har jag en vår framför mig som jag ska hitta på massa skoj! :D

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: syster

Jaaaaaaaaaaaa wii vad kul det är ju så kul..



pöss

2008-11-10 @ 21:06:59
Postat av: Amanda

Allt närmar sig mer och mer=) Wiii va kul du ska ha de nu framåt! XOXO

2008-11-10 @ 22:49:35

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0