Ett telefon samtal..


Lisa ringde precis och sa att färgen var slut, suck sa jag men eftersom dom finns på nätet så gör det väl inte jätte mycket. Väldigt gulligt av henne att springa ut på sin rast och kolla det! Men men, de e bara till å beställa dom ikväll.

Jag var och handlade lite på min rast, jag skulle bara ha två linnen. Dom hade nämligen erbjudande, så jag roffade åt mig två linnen. Men jag hittade också en sån snygg kjol/klänning. Det är en kjol som e hög i midjan, fasst med brottarryggs hängslen. Så jäkla fräck så jag var tvungen att köpa den, 17 dollar var väl inte så farligt?
Kan man ha massa olika fräcka linnen och blusar under, kanon!

Mitt rum är ingen höjdare, resväskorna är en plåga. Men vad kan jag göra.

Nu är det dushen! Var ute och gick en snabbis, så det kändes som att jag förtjänade kläderna lite mer..

Puss och kram! (Ingen bild idag, men ni får kort på "kjolen" och linnena ikväll.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vill se! Och med rummet.... de ska va en plåga i slutet, då kommer du i stämning;) Njut! <3

2008-11-04 @ 22:41:43

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0