Helg


Ja, vi kan ju börja med att välkomna helgen. Jag förstår verkligen inte vart tisdag och onsdag tog vägen, måndagen försvann också väldigt fort. Men så är det när tiden går.

Jag har haft lite filmkväll, som vanligt. Det är ju tur att jag älskar att titta på film. Det blev Oceans 13 idag, alla tre filmerna är kanon. Men som Lisa sa, jag tycker ju om alla filmer. Det ligger väl något i det.

Imorgon är det bowling klockan 4, det ska nog bli trevligt.

Jag kom på en sak!!!

Nu, mina kära vänner, har jag gett dom albumet. Hon trodde jag hade gjort det till mig själv, att det var mitt och att jag bara skulle visa dom bilderna. Men dom var samlade allihopa i deras sovrum, så jag smög in och gav den till dom. Så tittade vi igenom tillsammans, dom reagerade lite som jag ville faktiskt. Dom tittade på ändringar på huset och baksidan, dom skrattade åt att jag skrev "RIP Tiger, Flower, Wilma and Freddie", våra fiskar "That Martina cooked" som Frank säger.
Det var jobbigt att ge bort det, för jag vill ju inte ritigt att dagen ska komma. Men ändå vill jag att dom ska se det, och det har dom ju fått nu. Vilket stort steg, känns i hela hjärtat. Nu har jag lämnat något till dom iaf, det känns bra.


Vi pratade lite om resan, vad jag ska packa. Tydligen behöver jag absolut inte min vinterjacka, när vi kommit till Graceland och börjar närma oss New Orleans så kommer det vara varmt. Sedan ifrån New Orleans kommer det vara varmt hela vägen till LA. Texas är ju faktiskt Usa:s varmaste stat, och vi ska ju åka igenom där ett tag.
Så istället blir det en massa tröjor, cardigans. Mössa, vantar och halsduk ska jag ta med mig, men ingen vinterjacka. Två jeans sa Frank att mer behöver ja inte, men han tyckte jag skulle köpa ett par tunnare byxor eller shorts. Så jag får se vad jag hittar.
Lisa, som nu känns som en liten mamma, ska hjälpa mig med snack. Alltså vi ska fynda Granola bars och lite små saker så jag inte behöver slänga ut pengar på det under resan.
Så i princip har jag vad som behövs, det skulle väl inte skada med en till cardigan och ett par tunnare byxor. Men det fyndas lätt på Marshalls.
Nu börjar nerverna kommer känner jag, det närmar sig och ta mig f*n det kommer verkligen hända. Nästa vecka är jag iväg, känns ritkigt läskigt samtidigt som det är oerhört spännande.

Frank frågade hur det kändes, så sa jag att det är ju inte roligt att lämna familjen. Så sa Lisa att ta det roliga först nu, så kan du vara ledsen efter resan istället! Det kändes skönt att hon sa  det, att hon på något sätt tillät mig att vara glad och energisk nu. För mig känns det bra att ha fått det konfimerat.

Nu blir det lite surfande på nätet, sen bingen! Herregud, det är ju inte riktigt klokt att klockan bara är 21:38??? Jag är död... Puss och kram


Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0