Helicopter, hell yeah!

Igar var vi och akte helicopter over Grand canyon, helt otroligt! Sa stort sa det kanns omojligt. Men jatte vackert, och det ar verkligen som dom sager, det kan inte jamforas med bilder man ser eller filmer. Att sta dar och se ut over allt ar otroligt, det finns ingen ande. 

Idag var det hiking dag, och HERREGUD ni kommer inte tro mig. Jag gick nastan en mil! Jag trodde seriost att jag skulle do, vi gick 4,5 km nerat och 4,5 km upp. Upp var nog det varsta jag varit med om, jag var pisseblot av svett och kunde knappt andas. Det var en san kansla liksom, att jag kande att jag inte skulle klara det. Jag ville bara do, det var olidligt verkligen men jag klarade det! Nar jag kom upp till toppen igen sa kandes det helt oslagbart. JAG GJORDE DET! 

Nere pa botten motte vi upp tva killar fran den andra trekken, en utav dom gick 14 MILES rundan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han sag inte ens trott ut, vi gick med dom upp igen och dom var super snalla. Gav oss vatten och grejer. En ar ifran Irland och en ar ifran Switzerland. Jag vet inte riktigt om Switzerland och Sweich ar samma land? Blandar ihop det lite dar.
Kanske jag kan finna min lycka med en irlandare nu Amanda? Det ar ju min drom, haha! Vi ska iaf festa me dom imon i VEGAS! 

Vi sag pa solnedgangen och tog lite kort efterat, Alex lagade kanon god middag till oss sa nu e ja matt och god.

Jag har verkligen inte ett enda plagg rent, det jag har pa mig ar rent. HAHAHHAHA ! Jag alskar mig sjalv.

Imorgon blir det vegas, vi ska skjuta lite med pistoler sen ska vi piffa upp oss for kvallen. Da blir det hardrock med bada trek grupperna och sen limon med bada grupperna! Yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaa! Fest fest fest fest.

Sen klockan sju pa mandag morgon blir det skydiving, hur jag mar da ar ett senare problem. Men hoppa ska jag gora! 

Forstar ni att jag gatt nastan en mil idag? Jag har alltsa nastan gatt en halv mil i UPPFORSBACKE! Helt otroligt..... Och da va vi liksom inte ens halvvags.

Nu ar det sangen, imon blir det lyxigare an detta for da ska jag och alex dela rum, slippa trangas med 8 andra i ett rum.

Skickade ocksa ett sms till min bror, svar pa hans fraga. Han undrade om hans nya tjej kan vara hos oss den helgen jag kommer hem. Mitt svar var att han far gora som han vill, snall ja e va? Men jag tillade ocksa att han kan satta sig i min sits, att bo hos framlingar i over ett ar, vara runt 13 pers 24/7 i tre veckor sen komma hem till sverige efter varit pa resande fot i 12 timmar. 
Hoppas han fattar vinken, om inte mamma. Svar: nej.

Jag fick pratat me varldens basta mamma och pappa idag!! Gud ja saknar dom sa mycket, dom e sa sota och goa mina paron! Det var allt for langesedan vi pratade, men jag ringer dom nog nasta vecka. Ska forsoka ringa min syster imon bitti om jag har tid. 


Ha det toppen allihopa! Pusspuss (L)

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0