Hur gammal e jag igentligen?


Jag sitter här och kan knappt hålla uppe ögonen, och klockan är halv 11 på kvällen. Vad har hänt? E de något jag är så e de kvällsmänniska, eller nja. Jag är mer kvällsmänniska än morgonmänniska, även om jag inte är något utav det riktigt. ÄH! Iaf, det har ju inte varit något speciellt idag som fått mig såhär trött. Det kan nog ha varit kalaset, vilket var ganska kul. Det bästa är väl att jag får vara med barnen och Lisa lite mer än dom minutrarna vi pratar på vardagarna och då är det mest över telefon. Barnen var helt galna och spelade bowling, dom hade nog jätte kul. Till att börja med försökte jag hjälpa till att organisera och ropa och säga vad dom skulle göra, sen satte jag mig ner och insåg att det var nog ganska meningslöst. Särskilt när ingen av barnens föräldrar brydde sig riktigt, då orkade inte jag försöka vara något clown som sprang runt å passade upp deras ungar.
Så jag satte mig ner och hejade på istället, såg när grannbarnen bråkade (som vanligt) men det var väl inte mycket att göra  åt. Jag och Lisa märker nog lite nu att dom försöker sätta oss imellan, om ni förstår. Vems barn vi tycker är oskyldigt osv, men jag orkar inte bry mig om det mer! Det kommer nog bli mycket att ta in för den nya au pairen, allt skvaller och tjaffs hon får höra på veckormornarna, men de e mysigt. Gå upp i myskläder, snacka lite skit med grannarna och få höra skvaller. Eftersom jag inte känner någon eller vet något så spelar de ju ingen roll vad jag får höra. De blir en del roligt ibland.

MEN! Herregud vad jag babblar på, en riktig kärring. Trött vid halv 11 och babblar på, inte bra.

Ikväll hade vi filmkväll, det blev kung fu panda, AS GRYM! Martina heter jag och jag älskar alla filmer som finns typ. Nu ska jag försöka komma på en film jag inte tycker om............................
En film jag och Amanda såg här tror jag, det var två flickor som träffades under en sommar och den va jätte konstig.
The ring, den kinesiska versionen. Jag såg ingen skillnad på människorna, så det blev riktigt krångligt när man trodde alla killar var en person och alla tjejer var en person. Absolut ingenting emot kineser personligen, men för mig på en svart vit film var det riktigt svårt. Dessutom när jag höll en kudde för ansiktet hela tiden.

Jag kommer inte på någon mer, men jag har något annat roligt att berätta! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Amanda, minns du när jag berättade för dig att jag tvättade mitt "under" lakan? Ni vet en sån kjol man kan ha runt sängen, det hade jag. Jag spillde på den så ja slängde in den i tvättmaskinen, och torktumlaren. Det var en dålig ide, eftersom materialet som är under sängen var i plast så smälte det och hela lakanet var sönder, plus att det var sån plast grej på ett par jeans, en träningsjacka och en tjocktröja. Jeansen och jackan fick ja slänga.
Men jag rev å ryckte i lakanet, så det gick att sätta tillbaka, även om det inte finns någonting under sängen eftersom det smält bort.
Så, idag har min värdmamma hjälpt mig lite i mitt rum och plockat undan å så där för ja e en stor bäbis som inte kan någonting. Sen så kom hon in här och vi pratade lite om när hon skulle göra rent golvet osv. Jag visste att denna dagen skulle komma, och idag var den dagen. Hon ville ta lakanet, jag blev stum men sa fort till henne att hon skulle bli arg på mig nu, så frågade hon om jag rivit sönder det. Men för att göra sagan mer "snäll", så sa jag att jag ville tvätta det men det smälte så de gick sönder. Så drog hon ut det och de va helt sönder, som tur va började hon skratta! Hon sa att hade hon fått reda på detta innan så skulle ja fått sparken (Skämt) och hon skulle berätta för Frank (inte skämt) vilket hon alltid gör om allt dumt ja gör.

Det är som en lättnad nu, hon vet om att ja pajjade hennes lakan. De e över nu, jag behöver aldrig mer frukta för den dagen :P

Imorgon är det söndag,och guuuuuuuuuuuuuud va ja ska sova länge kan jag LOVA er! Jag köpte också två cardigans idag, en svart me luva och en vit, lång och med söta detaljer.

Äh, nu drar ja. puss å kram

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0