Imorgon är det lördag


Idag har det varit Halloween här och det har varit så himla kul verkligen! Lisa var hemma idag, och på morgonen hade lilltösen Halloween fotografering vid skolan så vi åkte dit och fotade lite och dom fick varsin pumpa!
Jag stack också iväg till min LCC, som inte känns som min LCC för jag känner inte människan. Men som sagt, jag åkte dit och fick fixat med papprena och jag fick ihop 6 credits. Jag var 4 timmar kort men det rättade hon till.

Så jag hämtade upp pojken och sedan var det dags att göra iordning sig. Vi skulle möta Michelle och Kim med barnen vid halv 5 så det var snabba ryck. Jag målade mig så söt så söt till en lite kanin :) Hade öron och allt! Det va roligt och det va ju mest för barnens skull.



Lilltösens kostym kan missförstås, när man ser henne ser hon mer ut som en disco kula från 80-talet! Skit snygg var hon i vilket fall, men mening var att hon skulle se ut som "Tess" i "Camp Rock".
Och ni ser väl vem lillkillen är?

Sen gick vi iväg och mötte allihopa, det var riktigt kul och alla var så himla fräcka! Nicole var häxa och Kayla likaså, och vilka häxor ;) Vi gick runt i över en timma till olika hus och knackade på, och vi var inte dom enda som var ute. Det kryllade av utklädda barn överallt! Vilket faktiskt var himla roligt, speciellt för barnen.

   - Sötungen Kayla!

När vi var färdiga stack vi iväg till Mormor och Morfar, där vi åt lite godis och myste. Och dom skrattade gott åt mig, tyckte jag var riktigt söt med! Nu ska jag bara berätta för er, och för Amanda, att jag gick minsan in sådär på Blockbusters och hyrde en film och gick med familjen in på Nathans och åt där!



Något ni inte ser på bilden är att jag ver helt vit i ansiktet också, men det ser ni nog bättre på den första bilden. En söt liten mus... Kanin.... Katt....?

Men det första jag bemöttes av när jag gick in på blockbusters var "Oh my, thats a cute cat!". Inne på Nathans var det mer blickar och någon som kommenterade att jag var katt. Dom flesta log, men tur att jag gillar uppmärksamhet!

Efter en lååååång dag åkte vi hem och jag slängde mig i sängen av utmattning, men 2 min senare knackar det på dörren. Det är filmkväll, "The Hulk". Guuuuud va bra den var! Jag älskar dom här action hjälte filmerna! Grymma verkligen, och jag började nästan hoppa när Iron Man kom in i slutet. Ååååååh, dom började snacka om samarbete med The Hulk. Såååå jäkla fräckt!!

Men nu är det sängen som väntar, imorgon ska jag in till stan och köpa min Uggs. Förhoppningsvis har mor min satt in pengar.
Puss och kram, sov gott... Och Happy Halloween!

Kommentarer
Postat av: marie

Oj oj vad söt du är, barnen likaså.

Du har gått ner en massa i vikt ser jag. Stort grattis, nu ska vi till grannen och dricka lite vin och tjöta skvaller. Ha´t gott gumsan

Massor av kramar Marie, Nicklas och barnen

Oscar säger att lillkillen är en power rangers...är det så??

Kram igen

2008-11-01 @ 18:08:09

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0