Monument Valley


Nu njuter jag och Alex for fullt i varat underbara hotell rum, jag har precis dushat och krypit ner i min alldeles egna dubbelsang. Goooooooooooooooooooooooooooooott!
Vi hade thanksgiving middag forut, det var val helt okej men jag var dodstrott. Idag ar det ocksa ett ar sedan jag kom, ett ar sedan jag sag min mamma. Knappt!

Idag var vi vid monument valley och kollade, men det sporegnade och det var dimma sa inte mkt att hurra for. Vi ska aka dit imon och hoppas pa battre vader, sen drar vi till Grand canyon och aker helicopter!!!! 

Idag brot vi lagen, eftersom det ar thanksgiving sa ar allting stangt, sa vi brot in i en mack.

HAHA! Neeeeeeeeeeeeeej, det gjorde vi inte. Men vi akte till ett stalle som kallas four corners, ett stalle dar fyra stater mots och man kan vara pa fyra stallen samtidigt. Tyvarr var grinden stangd och vi kunde inte ga in, men chris sa att han tanker inte uppmuntra oss att ga in men han sa ocksa att han inte kan hindra oss fysiskt. 
Sa vi klattrade igenom staketet, som rev sonder mina brallor HAHA, och sedan sprang vi in och tog kort sen sprang vi tillbaka. Hihihihi det va saaaaaaaaaaaa kul!!

Pa mandag ska jag gora skydiving i Vegas, guuuuuuuuuud ja e sa nervig !! :D

Vi traffade ocksa det andra trek ganget idag vid monument valley, dom var bara 8 stycken. tre killar och 5 tjejer, en kille var fran irland och han pratade de massa. Men jag gav upp, jag har precis lart mig engelska, jag har inte riktigt energi att ge mig pa grov irlandska nu. Vi ska aka med dom i limon pa sondag kvall, 1,5 timme ska vi aka runt pa the strip och bli fulla!!! Shoppa ska vi gora pa dagen, sa vi blir riktiga pumor pa kvallen.

Det kommer bli jobbigt att lamna tjejerna jag traffat har, Jodie Sarah och Alex. Men jag ska aka till England och halsa pa dom nan gang, dom vill komma till sverige men jag aker hellre till dom :P
Vi vet ju inte nar vi traffas nasta gang, samma med Lee och Mike. 
Jag och alex pratade forut, och man e ju nastan ute pa slutspurten nu liksom. En vecka kvar, men det kommer bli en underbar vecka!!!!! 
Dessa tva veckor har varit sa intensiva och underbara!! Dom basta tva veckorna i mitt liv

Pusspuss pa er allihopa!!! LOVE YOU

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0