Härlig shopping!


För 700 kronor fick jag köpt mig två par jeans, en väska, en tjockare tröja, en mössa och hårfärg.

Det känns bra, och ännu bättre kändes det när dom första två jeansen jag provade passade perfekt! 15 dollar st.
Mössan passar till min halsduk, och har inbyggda hörlurar. Som jag faktiskt bara vill ta bort. Väskan är samma modell som Coach väskan jag ville ha, men enkelt brunt skinn och från Nine West. 15 dollar. Tack!

Nu ska jag ta mig en dush sen blir det "Forgetting Sarah Marshall", som jag skulle sett igår kväll men det blev mys med värdfamiljen istället med "Home Alone 2".

Jag tackar för mig, imon ska jag vinka till min kära mormor och syster :D

Puss och kram sov gott!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0