Hjälpsamt..


Lisa lättade mig med att det är inte så mycket trafik vid den tiden, den börjar vid halv 8-8 på morgonen och då är jag redan på hotellet. Och hon sa att det skulle bli mycket billigare med taxi än att boka bil, så det underlätta också. Jag ska bara ringa till hotellet i veckan och se hur lång tid det tar med bil ifrån Penn till dom, förhoppningsvis inte jätte lång tid. Lite osis har jag när det gäller tåg schemat, det är nämligen så att det kommer ändras den 9 november. Och jag får inte reda på hur schemat kommer att se ut förens den 9 november.
Det kan vara pannkaka, som nu. För nu finns det ett tåg som är inne halv 7, och ett tåg är inne tjugo över 4 på morgonen. Förhoppningsvis kommer det ändras till något därimellan!!

Såja, nu känns det lite bättre. Men jag kommer fortfarande undra tills den 9 november, vilket gör mig lite förbannad för ja tycker inte om att gå runt å undra.

Till helgen blir det iaf massa scrap booking, jag har några sidor kvar att göra så det får bli gjort till helgen! Har sparat en sida för halloween, så boken inte är helt full.

Ska passa barnen lite ikväll, det är något möte på skolan. Inte för att jag har något vettigare att göra!


Puss och kram.

(jag kan ju säga att min ängel kommer bra till hands nu, när det bara finns oro i mitt huvud. Tack)

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0